Forum > Färdiga produktioner
equality - Gnoljazz
equality:
--- Citat från: djonas skrivet 28.12.2008, 00:21:13 ---Nice som fan. Sitter här med guran och lirar med. :D
// djonas
--- Slut citat ---
F-n, vad kul. Kan du inte spela in nått? :wub:
Clemens:
Allt väl?...ja...jag får oxå lite vibbar av Jan Johansson..tycker det låter bra om både mix och sound..skall bli längre?..skulle ju funka hur bra som helst som ett soundtrack till en svart/vit film från 60-talet... :rolleyes:
equality:
--- Citat från: Clemens skrivet 28.12.2008, 13:23:48 ---Allt väl?...ja...jag får oxå lite vibbar av Jan Johansson..tycker det låter bra om både mix och sound..skall bli längre?..skulle ju funka hur bra som helst som ett soundtrack till en svart/vit film från 60-talet... :rolleyes:
--- Slut citat ---
Jo tack! Själv? Man skulle ha en prolongue-knapp i sekvensern. Kul med JJ-vibbarna och 60talet, början av 70 var de år som man stöptes musikaliskt.
Tokai:
Ett vanligt fel man oftast gör när man ska spela jazz är att man spelar för mycket. Det här är absolut inte mitt område men upplever det som att det som inte spelas är lika viktigt som det som spelas, alltså mer luft. Sköna vispar. Ibland är kontrabasen inte så stabil i volym, men det ligger väl i intrumentets natur, märker samma sak med Trilogys ståbas. Kanske kompressa?
equality:
Bra tips Tokai! Thanks!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida