Forum > Färdiga produktioner
Eko - Who Flood The World
MaxB:
Tyckte det lät som om du sjöng något annat ord är flood.
Vem Översvämmade Världen
Ja vet inte :wacko:
Tokai:
En sorts blandning mellan Tomorrow never knows (Beatles) och nåt Joy Division kunde ha gjort. Framför allt sången låter rätt lik sångaren, Ian. Tycker det låter som om du sjunger Who fucked the world, vilket jag hade tyckt varit en perfekt titel. Vem översvämmade världen - är det nåt bibliskt, alltså det här med Noak?
Det är lite rörigt allting, men intressant. Kan bli nåt
/ Staffan
equality:
Skön psykodelia. Gitarrsoundet och solot gillas skarpt. Vad är det för grejor?
MaxB:
--- Citat från: Tokai skrivet 06.12.2008, 16:43:06 ---En sorts blandning mellan Tomorrow never knows (Beatles) och nåt Joy Division kunde ha gjort. Framför allt sången låter rätt lik sångaren, Ian. Tycker det låter som om du sjunger Who fucked the world, vilket jag hade tyckt varit en perfekt titel. Vem översvämmade världen - är det nåt bibliskt, alltså det här med Noak?
/ Staffan
--- Slut citat ---
Nytolkning Tokai!
Det kan vara fled jag hör - eller så hör jag samma sak som du.
Nu är det lördag, jahaja... trött e man och klockan e inte åtta än...
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 06.12.2008, 16:43:06 ---En sorts blandning mellan Tomorrow never knows (Beatles) och nåt Joy Division kunde ha gjort. Framför allt sången låter rätt lik sångaren, Ian. Tycker det låter som om du sjunger Who fucked the world, vilket jag hade tyckt varit en perfekt titel. Vem översvämmade världen - är det nåt bibliskt, alltså det här med Noak?
/ Staffan
--- Slut citat ---
:D Who Fucked The World haha ja intressant låttitel - kanske får tänka om där. Nä denna gång är det inget bibliskt snarare miljötänk måste kolla vad Joy Division är för nåra. Tack för comments Tokai :D
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida