Forum > Färdiga produktioner

karl-sad clown

<< < (2/4) > >>

karl:
equality....före kriget :unsure: jiddisch...inte helt fel för mig även om jag tycker jiddischstuket är aningen "plottrigt" mestadels det jag hört...om du fortsätter ner i tråden får du svar på vad e-bow är...stort tack för lyssning

Wernborg...tack för lyssningen och javisst Phil Keaggy var en hejare och säkert starkare magneter i sin e-bow eftersom för den  över alla strängarna och den sätter dom i svängning...min känns lite mer "riktad" och det är svårare att växla mellan strängarna  :unsure: givetvis ligger min teknik aningen efter hans  :mellow: men tror att det krävs starkare saker för att åstakomma hans prylar,återkopplingen från mickarna har säkert betydelse också och jag har ju bara kört genom ljudkortet...

numera bär jag denna badge (utan basklav)  B)

Clemens...det tar sin lilla tid att få pejl på manicken men det ska nog gå att slänga ihop ett gitarrsolo vad tiden lider  B) kul att du gillade /Ok

Tack för konstuktiv kritik Max...ska ta mig en titt på mixen och Ja, köp en  otroligt rolig grej...ingen nyhet som sagt men har länge tänkt att köpa en och nu så fick jag en i present såå...nice grej..tnx /karl

equality:

--- Citat från: karl skrivet 04.12.2008, 11:20:25 ---equality....före kriget :unsure: jiddisch...
--- Slut citat ---

Alltså, spontana bilder som dyker upp i min dinosauriehjärna och ingen absolut musikvetenskaplig sanning. Kanske något åt Weil/Brecht då?  :huh:

karl:
Ja dom var bra....och jag förstår hur du menar...harmoniken.../ karl
--- Citat från: equality skrivet 04.12.2008, 19:16:46 ---
--- Citat från: karl skrivet 04.12.2008, 11:20:25 ---equality....före kriget :unsure: jiddisch...
--- Slut citat ---

Alltså, spontana bilder som dyker upp i min dinosauriehjärna och ingen absolut musikvetenskaplig sanning. Kanske något åt Weil/Brecht då?  :huh:

--- Slut citat ---

Leif:
Tjena!

Låter vemodigt och vackert om det här! Riktigt bra! Snyggt spelat!

Tack!

karl:
tnx Leif och kul att du gillar.../ karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion