Forum > Färdiga produktioner

Erik G.R - Parus caeruleus

<< < (4/6) > >>

riskokarn:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.12.2008, 17:42:14 ---Det här är bra. Fortfarande sug i felan med lite volymmässiga inglidningar på vissa delar - och en lekfull och bra instrumentatlist bakom instrumenten.
Det är roligt att höra att det går att få sånt drag, trots att man står för alla instrumenten själv - för det är väl du som spelar alla instrument?

Trevligt tillskott på KR:s musikhimmel.

PS tog ett tag innan jag kunde läsa ditt nickname korrekt, förresten. Läste "risk och karn" ungefär innan jag såg att det stod ris-kokaren...  :lol:

--- Slut citat ---

kul att det låter så! :D precis, jag spelar allt själv.     Riskokar'n :) precis! haha

stensdotter:
Fasen vad bra! Jag diggar den här typen av modernare folkmusik. Förr om åren åkte vi jämt med en vokalgrupp till körstämman i Skinnskatteberg o då fick jag chansen att lyssna till mycket bra musik. Har Groupa i min skivsamling, bland annat (en konser som ger mig rysningar bara jag tänker på den). Snyggt spelat, en härlig komposition.  :D :D :D

riskokarn:

--- Citat från: stensdotter skrivet 02.12.2008, 22:44:25 ---Fasen vad bra! Jag diggar den här typen av modernare folkmusik. Förr om åren åkte vi jämt med en vokalgrupp till körstämman i Skinnskatteberg o då fick jag chansen att lyssna till mycket bra musik. Har Groupa i min skivsamling, bland annat (en konser som ger mig rysningar bara jag tänker på den). Snyggt spelat, en härlig komposition.  :D :D :D

--- Slut citat ---

Tack! :D okaaay! grymmt!

Fidden:
Skitbra. Blir kanske lite långrandigt efter ett tag, men jag gillart ändå :)
Skulle vara grymt najs att höra hur det blev med en remix med arrangemang av typen (georgiens bidrag i ESC 07). Skulle kunna bli jättebra, eller jättedåligt :D

Leif:
Tjena!

Riktigt bra detta! Skickligt lirat och inspelat! Bra som det är, tycker jag. Det går ju nästan alltid att lägga till och försöka förbättra/förändra, men det är inte säkert att det blir bättre för det...men kommer det en annan version så är det helt klart intressant att lyssna! Det kanske går att överträffa detta med dem tips du har fått...intressanta förslag om inte annat. Skitbra jobbat iaf!

Tack för folkmusiken!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion