Forum > Färdiga produktioner
Erik G.R - Parus caeruleus
riskokarn:
--- Citat från: Fidden skrivet 03.12.2008, 16:21:17 ---Skitbra. Blir kanske lite långrandigt efter ett tag, men jag gillart ändå :)
Skulle vara grymt najs att höra hur det blev med en remix med arrangemang av typen (georgiens bidrag i ESC 07). Skulle kunna bli jättebra, eller jättedåligt :D
--- Slut citat ---
cool version! det var ungefär så jag tänkte, lite drum and bass influerat :) tack för responsen! jag måste testa!
riskokarn:
--- Citat från: Leif skrivet 03.12.2008, 16:43:23 ---Tjena!
Riktigt bra detta! Skickligt lirat och inspelat! Bra som det är, tycker jag. Det går ju nästan alltid att lägga till och försöka förbättra/förändra, men det är inte säkert att det blir bättre för det...men kommer det en annan version så är det helt klart intressant att lyssna! Det kanske går att överträffa detta med dem tips du har fått...intressanta förslag om inte annat. Skitbra jobbat iaf!
Tack för folkmusiken!
--- Slut citat ---
shööössstt! ;)
Åsa:
Ja det finns ingen konstruktiv kritik att komma med tycker jag, så jäkla bra är det bara :)
Klart distgitarr -och trumtomtarna dyker upp och vill bröta till det som dom säger ;) ;) och visst, kul att bryta av det traditionella. Men det är det jag tycker är så himla uppfriskande, att det är just folkmusik, skitbra låt.
freddy:
Det svänger ju! :) snyggt lirat, lite medryckande ;)
karl:
soft, nice , bra melodier och bra spelat...tnx for sharing / karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida