Forum > Färdiga produktioner
Erik G.R - Parus caeruleus
Larsson:
skitbra..
tycker det är bra som det är,dvs jag röstar inte för att trycka in massa olika grejjor
det håller fint i det här avskalade formatet
bra spelat!
/Larsson
:)
oceanmusic:
--- Citat från: Larsson skrivet 01.12.2008, 14:03:20 ---skitbra..
tycker det är bra som det är,dvs jag röstar inte för att trycka in massa olika grejjor
det håller fint i det här avskalade formatet
bra spelat!
/Larsson
:)
--- Slut citat ---
Håller med. Jag pratar om en Ambient-Remix. ;)
MaxB:
Det här är bra. Fortfarande sug i felan med lite volymmässiga inglidningar på vissa delar - och en lekfull och bra instrumentatlist bakom instrumenten.
Det är roligt att höra att det går att få sånt drag, trots att man står för alla instrumenten själv - för det är väl du som spelar alla instrument?
Trevligt tillskott på KR:s musikhimmel.
PS tog ett tag innan jag kunde läsa ditt nickname korrekt, förresten. Läste "risk och karn" ungefär innan jag såg att det stod ris-kokaren... :lol:
asti:
Mycket bra spelat och fint inspelat med bra dynamik! Tycker att det räcker bra med den här instrumenteringen. Om man skulle lägga till ytterligare instrument skulle jag kunna tänka mig ett piano som kör lite snabba "figurer" i samma tempo som fiolen. En ståbas skulle också i så fall kunna förstärka och kanske t.o.m. lite snabba vispar. Då skulle man få ett lite jazzigare stuk. Men som sagt, det är bra som det är!
riskokarn:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 01.12.2008, 13:00:11 ---Oj, vilket schysst gung! :) Snyggt tema tycker jag. :)
Får direkt upp ambienta vibbar, massor av pads och snillrika ljud här och där. Slamriga trummor? Absolut, det skulla sitta fint som snus. Fingrarna kliar lite för att ambiefiera detta, men jag hinner inte... ;)
--- Slut citat ---
Jag förstår din tanke :D jag måste prova!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida