Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat 1up, Wang Jing - Snus e gott!
Harmonica mike:
Hej Per.
Snusande nä..Men däremot tjuv rökande barytonpipa :D Med en touch av whiskey smak i tobaken..
Lite underfundig reggae.Kines inslagen gillas.Men jag undrar vad hon säger? Stråk prylarna passar hur bra som helst.Bra hantverk överlag,mix å arr helt ok..Vette tusan om jag skriver nåt mer..Nä nu räcker det,nu får låten gå på repeat ett tag.Den får nog plats i reggae mappen denna snus låt.
Ha re
Micael
Light Head:
Jag är ju inte snusare så det är med lite tveksamhet jag lyssnar..
Musiken är bra, det är bra driv. Sången är oxo bra och driver på.
Det ju lite kul det där med Pink Panther -vibbarna.
Melodin är catchy som attan märker jag, likaså texten. Skrevs den kanske i någon förhoppning att vi skulle uppfatta ditt "rop på hjälp"? Om alla skickar en dosa var, i turordning,, Medlem no1 först sedan no2.... är det bra med en veckas mellanrum?
Trallandet är bra, lite otajt men det driver på det oxo.
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.04.2007, 09:59:29 ---Hej Per.
Snusande nä..Men däremot tjuv rökande barytonpipa :D Med en touch av whiskey smak i tobaken..
Lite underfundig reggae.Kines inslagen gillas.Men jag undrar vad hon säger? Stråk prylarna passar hur bra som helst.Bra hantverk överlag,mix å arr helt ok..Vette tusan om jag skriver nåt mer..Nä nu räcker det,nu får låten gå på repeat ett tag.Den får nog plats i reggae mappen denna snus låt.
Ha re
Micael
--- Slut citat ---
Hon säger att "Svenskt snus är toppen!" och sen läser hon ur en bok om kinesiska muren.
Kul att du gillar det! :)
/Per
Dividend:
Jag sjunger, men vi behöver en sångare, inte en Dividend. :D
Wang Jing (en flickvän i Kina) sjunger på slutet och snackar kinesiska. (Kallar mig Erik (mitt andranamn), eftersom kineser inte kan uttala Per, på ett vettigt sätt. ;)
Rätt charmig och glad låt om snus!
Som förtjänar bättre sång.
Lådan:
Skönt som fan.
Men regee?
Nee inte alls tycker jag iaf.
Lite svårt o höra texten annar jäkligt snyggt jobbat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida