Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat 1up, Wang Jing - Snus e gott!

<< < (2/7) > >>

hegobald:
Öhhh  :huh: Tusan va gla jag blev över intron.. Sen kom texten Å sången.. Och sabbade hela låten.. Sen blev det dataspel av allt.. Japanska porrångerskor och allt.. Nu är jag bara förvirrad...   :blink: Men du har pontetial.. Se till bara att skaffa sångare/sångerskor med potential och vilja.. :P  Själv ska du hålla dig minst 1 km från micken :).. Kul och underhållande låt i övrigt.. "chopp your head off" på japanska.. "yeaaa".. Kul kuuul hummor jaaa. ;) Det här är humor om man orkar med.. (är inne på 5,30 minuter nu) (ps. skriver medans jag lyssnar.. I kronologiskk ordning)

Hmm.. Ingen hit men underhållande och jädrar va bra samples du hittat.. coool!!!! Du ska uppenbarligen satsa på filmmusik.. Mixen var helt OK  ;)

Dividend:

--- Citat från: hegobald skrivet 10.04.2007, 23:36:22 ---Öhhh  :huh: Tusan va gla jag blev över intron.. Sen kom texten Å sången.. Och sabbade hela låten.. Sen blev det dataspel av allt.. Japanska porrångerskor och allt.. Nu är jag bara förvirrad...   :blink: Men du har pontetial.. Se till bara att skaffa sångare/sångerskor med potential och vilja.. :P  Själv ska du hålla dig minst 1 km från micken :).. Kul och underhållande låt i övrigt.. "chopp your head off" på japanska.. "yeaaa".. Kul kuuul hummor jaaa. ;) Det här är humor om man orkar med.. (är inne på 5,30 minuter nu) (ps. skriver medans jag lyssnar.. I kronologiskk ordning)

Hmm.. Ingen hit men underhållande och jädrar va bra samples du hittat.. coool!!!! Du ska uppenbarligen satsa på filmmusik.. Mixen var helt OK  ;)

--- Slut citat ---

Det är 1up som gjort denna version. Inte jag.
Annars tack frö feedback. KAnske fixa sången? Nån somo vill prova?

tsmalmbe:
Underhållande. Inget mästerverk, nej. Bra grundsound, men camp-andan skiner ju nog igenom :)

1up:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 17.04.2007, 13:37:15 ---Underhållande. Inget mästerverk, nej. Bra grundsound, men camp-andan skiner ju nog igenom :)

--- Slut citat ---

Tack tack för att du lyssnade!

Den frågvise undrar förstås vad "camp-anda" kan tänkas betyda? :)

Dividend:
Efter 21 nedladdningar måste ju nån ha nåt att säga??? )bump)

Klart sången behöver förbättras. Några snusande tenorer i detta forum?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion