Forum > Färdiga produktioner
mahan - VART FÖRSVANN DU DÅ
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.04.2007, 07:37:41 ---Rockar ju! :D Låter som riffet redan använts här och där, men det glömmer man lätt ;)
solona så där ljuvligt 80-tal. :)
--- Slut citat ---
Jaaaaaaaaa....
Ljuva 80-taaal :wub:
Men fy faaan va de e länge sen :)
TAck den Dividend!
h. Johan
mahan:
DET ÄR BARA EMULATOR HELA VÄGEN UT IDAG SÅ PASSAR PÅ ATT STICKA IN EN LITEN BUMB SÅ FÅR NI VILA ÖRONEN ETT TAG :D :lol: :D
Låten är såattsäga färdig (igen) men naturligtvis finns där att såga på B)
Nya versionen finns längst upp men här nedan en genväg.
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=mediacenterpopup;attach=501;music
h. Johan
karl:
Ja, det låter åttital men bra för hur band lät då...vad jag kan minnas, är det nyproddat eller en gammal inspelning? sången kunde ligga längre fram i mina öron...charmigt....
Allt gott / karl
mahan:
--- Citat från: karl skrivet 10.05.2007, 21:00:05 ---Ja, det låter åttital men bra för hur band lät då...vad jag kan minnas, är det nyproddat eller en gammal inspelning? sången kunde ligga längre fram i mina öron...charmigt....
Allt gott / karl
--- Slut citat ---
Tackar Karl!
Visst e de härliga 80-tal men själva prodden eller versionen är ca en timme gammal. Längeleve prodden! :D :lol:
Kul att du gillar, kämpat hårt med mixet.
h. Johan
Lådan:
Ösigt o snyggt.
Hm, vet inte om tiden när jag var yngre då jag lyssnade mkt på rågsveds-punk har något att göra med att jag tycker detta påmminer lite om just det. Rågsvedspunk-alltså:P
Snygga trummor o grym gura.
Nu lyssnar jag iofs igenom internettadorns inbbygda högtalare, men sången låter lite lågt mixad och en aning torr, lite reverb hadde nog inte skadat på sången. Men det är ju vad jag tycker bara :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida