Forum > Färdiga produktioner

mahan - VART FÖRSVANN DU DÅ

<< < (4/8) > >>

mahan:

--- Citat från: Lådan skrivet 10.05.2007, 21:08:53 ---Ösigt o snyggt.
Hm, vet inte om tiden när jag var yngre då jag lyssnade mkt på rågsveds-punk har något att göra med att jag tycker detta påmminer lite om just det. Rågsvedspunk-alltså:P

Snygga trummor o grym gura.
Nu lyssnar jag iofs igenom internettadorns inbbygda högtalare, men sången låter lite lågt mixad och en aning torr, lite reverb hadde nog inte skadat på sången. Men det är ju vad jag tycker bara :P

--- Slut citat ---

JA de va kul att du gillar! :)
Har alltid blivit nerstampad för användning av för mycket reverb, :D så ska jag i något skede släng på lite till.
Tack för lyssningen

h.  JOhan

Emulator:
Du har PM!

mahan:
OCh du har mail! :D

Emulator:
lyssning 1: (datorhögtalare) allt ligger bra -gillar lilla sticket i början utan trummor för övrigt:) Sången låter liite för låg. Tror att du skulle kunna kapa lite i botten med EQ'n och ev höja lite.  Annars bra.

lyssning 2: Hörlurar. Upptäcker att basen va uppdragen til max, kan vara det som ställde till med sången :D

lyssning 3, datorhögtalare igen. Japp, nu låter det bra.

Tycker allt funkar bra nu. Jättebra mixat! skicka iväg denna!

muminrock:)

EDIT. bra delay som kommer fram på gitarren när bara den hörs innan refrängen mot slutet. läckert! Snyggt slut oxo...ingen fade out ;)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 11.05.2007, 02:03:46 ---lyssning 1: (datorhögtalare) allt ligger bra -gillar lilla sticket i början utan trummor för övrigt:) Sången låter liite för låg. Tror att du skulle kunna kapa lite i botten med EQ'n och ev höja lite.  Annars bra.

lyssning 2: Hörlurar. Upptäcker att basen va uppdragen til max, kan vara det som ställde till med sången :D

lyssning 3, datorhögtalare igen. Japp, nu låter det bra.

Tycker allt funkar bra nu. Jättebra mixat! skicka iväg denna!

muminrock:)

--- Slut citat ---

Oj va skönt det lät det där! :)
Gillar rasket själv oxå. Skickas om nån timme!

STORT tack Emu att du hängde med så här på morronnatten  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion