Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake - Lonely Man (nu med video)
Emulator:
vilken jävla virvel ! :wub: :wub: :wub:
underbart sväng i denna. så himla bra. videon klockren. sången..allt. Bra uttal på sången också, allt är skitbra helt enkelt.
har du en hundring att låna ut` :rolleyes:
Ne, men bra bra bra. Skulle kunna tänka mig en fin lite arpeggiosynthbas till detta. Men även som det är duger det. ;)
SKITBRA!
Rattlesnake:
Dividend
Återkom om du har lust, men det finns många låtar på forumet så jag förebrår dig inte!
Stajo
Tack! Jag antar att du menar med rullar runt att saker återkommer? Den är kul att klippa ihop en låt på detta sätt, lätt att det blir tjatigt men om looparna stämmer kan det bli en kul effekt.
Cykeln
Tack för ännu en kommentar! Som på TV... :wub:
Tja, kanske dags att sätta in en varningstext i början -" innehåller ej trumpet" :P
Spacetrucker
Tack! Fattade inte vad "Gizmo" var, så jag var tvunget att Googla rätt på ett ljudprov. Som en vevlira på elgura, häftigt! B) Nä, det är bara en distad strata. Trummorna är äkta vara från en stereoloop, så jag kan inte justera virveln gentemot övriga setet.
Emulator
Tack, tack och tack!
Ja, nog är det klipp i virveln, om man gillar det eller inte är ju en annan femma. Jag har för mig att det är en mässingspiccolo från början, men att hela loopen är nedpitchad för att passa tempot.
Arpeggiosynthbas, nu gör du mig nyfiken... Hur skulle det ha låtit då...?
Tyvärr kan jag nog inte göra så mycket mera åt videon just nu, för nu har 30-dagarslicensen på Vegas gått ut och jag vet inte om jag skall satsa på det eller Premiere elements... :unsure:
Emulator:
tempo/tonart så kanske något dyker upp :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida