Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake - Lonely Man (nu med video)
Rattlesnake:
Mmm
ännu fler kommentarer - åh vad roligt. :D
Aettan
Hm, ja, sordinerat trumpetsolo var det. Känns som jag får skylla mig själv lite här. Får se vad jag kan göra... ;) Tack för lyssning/titt!
Equality
Kul att du tyckte om det! Höfnern är en gammal sak från '67 som jag köpte en gång för 1500 kr. Det är den som hörs på låten. Älskar ljudet men tyvärr är den inte riktigt i form för närvarande, får den inte att intonera rätt, borde låta någon se över den.
Guran
Jag brukar också reagera om diskanten känns jobbig, men jag tycker den är OK här. Kanske lättare att höra på andras låtar :unsure: Nån annan som tycker något om diskanten? Jag mixar främst i lurar.
Wernborg
Hihi, härligt med liknelsen av delaypedal, just den känslan vill jag åt. Ska bara bli rosa brus till slut...
Sabla trumpet, varför skulle jag hålla i den? Hade ju ingenstans att göra av händerna... Nästa gång tar jag en... en... promenadkäpp.
Tack så mycket för omdömet! :)
tsmalmbe
Tack för det! Kul att det gillas, det ger verkligen kicken att göra fler videoförsök! :)
Dividend:
Har svårt för det här... Vet inte varför... Den har en bluesig stämning denna popjazzlåt..
Jag får ge den några lyssningar dock, för den verkar kunna växa :)
Jag återkommer.
stajo:
Riktig härlig video.
Brukar normalt inte gilla när låten liksom rullar runt, men detta köpte jag rakt av. Speciellt gillar jag soundet.
Gott
cykeln:
Låten har jag redan skrivit om - jättesnygg
Satt precis som några andra och väntade på trumpet :D
S-bra video du gjort - skulle mycket väl gå på TV utan att kännas hembränd
spacetrucker:
Wow :P, skön låt.
Låter lite Gizmo om gitarren. Gillar loopen. Det enda jag ryggade tillbaka för var där gitarren kom in och spelade ensam ett litet stycke.
Nu lyssnade jag bara i min bärbara dators små högtalare och tyckte kanske att virvrltrumman på slutet "hoppade mot ögonen" en aning. Det sätter jag nog på högtalarnas konto. Skall lyssna på nytt i bättre högtalare senare.
Krister
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida