Forum > Färdiga produktioner

Memphis (duett med Åsa och Jonnerstone) - The Christmas time

<< < (8/10) > >>

Memphis:
@Alla tre: Tack som fan!  :D  :)  :wub:

Mvh

Memphis

Silverpilen:
grymt skön låt, man längtar ju efter gröt och mys med familjen, bra sjunget och bra spelat :)

cykeln:
Det berättas att David Crosby var i London 1967 och blev inbjuden till Abbey Road, placerades i en stol framför två maffiga högtalare och så drog man igång den nyligen färdigmixade "A day in the Life" (Beatles, Sgt Pepper) Efter slutackordet satt han bara och stirrade och kunde inte få fram ett ljud.
Efter denna lyssning känner jag mej ungefär som David ....

.... Vad kan man säga ... trodde detta var ett demoforum för hemmapulare .... man kanske kan gå in för  trädgårdsskötssel .. eller titta på tv ..
men alltså  - Helt magnifikt detta! Orkestrationen suverän, Åsas och Jonnerstones sånginsatser helt proffesionella - Det bara lyser och glittar om detta! Gå ut och erövra världen!

Memphis:
@Silverpilen: Tack så jättemycket! Gröt o mys är ju inte dumt.  ^_^

@Cykeln:   :ph34r: Jösses. :D  Har inte hört den berättelsen, oerhört kul att höra att du kände så. Men vi är bara hemmapulare, men det ligger förstås mycket arbete och vilja bakom det hela.  :) Tack igen för de orden.  :wub:

Mvh

Memphis

Åsa:

--- Citat från: Silverpilen skrivet 23.11.2008, 10:18:59 ---grymt skön låt, man längtar ju efter gröt och mys med familjen, bra sjunget och bra spelat :)

--- Slut citat ---

:wub: Kul att höra! Ja den ger den där julstämningen, jag längtar till risgrynsgrötsfrukosten på julaftonsmorgonen, när jag är ungefär lika (barnsligt) förväntansfull inför dagen som barnen är  :D
--- Citat från: cykeln skrivet 23.11.2008, 12:09:41 ---Det berättas att David Crosby var i London 1967 och blev inbjuden till Abbey Road, placerades i en stol framför två maffiga högtalare och så drog man igång den nyligen färdigmixade "A day in the Life" (Beatles, Sgt Pepper) Efter slutackordet satt han bara och stirrade och kunde inte få fram ett ljud.
Efter denna lyssning känner jag mej ungefär som David ....

.... Vad kan man säga ... trodde detta var ett demoforum för hemmapulare .... man kanske kan gå in för  trädgårdsskötssel .. eller titta på tv ..
men alltså  - Helt magnifikt detta! Orkestrationen suverän, Åsas och Jonnerstones sånginsatser helt proffesionella - Det bara lyser och glittar om detta! Gå ut och erövra världen!

--- Slut citat ---

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Cykeln du får 5 såna lyckliga gubbar av 5 möjliga för den kommentaren!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion