Forum > Färdiga produktioner
vacum - schackångest
valdez:
--- Citat från: VacUm skrivet 08.04.2007, 09:47:06 ---Tack som fasen alla för era upplevelser/tolkningar. Man blir otroligt blind när man lyssnar på egen musik och mina tolkningar påverkas skitmycke av hur jag har jobbat med stycket osvosv.. Jag lyssnar helt enkelt inte som man borde efter ett tag. Därför är det helt grymt att få input på detta viset.
edit: roligt, Valdez: din tanke gällande bollarna är i stort sett på pricken det jag själv tänkte.. eller ville få fram.
--- Slut citat ---
Det var ju väldigt roligt!.. :D :D
Burnin Sven:
Låter som nån slags fördemo på en snutt av ett soundtrack till en Billy Bob Thornton film är nog det bästa jag kan säga dessvärre. Typ svettig man i en Pickup åker genom nån slags Everglades miljö men det fattas lite Bluesfeeling och melodi för att det skulle funka hundra i ett sånt samanhang.
Göran
Fidden:
Känns lite som valsång. Alltså inte riksdagsval, utan val som simmar i havet. Sådär jämrande och ensligt på något sätt. Tycker alltid valar låter så rysligt deppiga när jag ser på naturfilmer. Får bilden av en som simmar runt i ett gigantiskt hav där inget händer och som i bästa fall träffar på kusin kaskelott runt midsommmar.
Någon stress upplever jag inte. Snarare tvärt om.
mahan:
Fanken oxo...
Lyzznat nu tretton gånger, mer o mer påminner on nånsårtz intro :)
Väntar hela tiden på att nåt ska ske... Kanske de e dendär stressen....
Vet int om allt e okei, för jag börjar liksom gilla stycket... :o
Det blir nämligen extremt tomt när den slutar...
h. Johan
carl cadello:
Sitter i Arizona.
Övergiven bensinstation.
Öken.
Ingen bil, ingen buss.
Varmt!!!
Sakta börjar en olustkänsla smyga sig på.
Ett analkande regn?
En storm?
Men precis innan det otäcka infinner sig vaknar jag!
FAN!
Lyssnar en gång till :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida