Forum > Demolåtar
Freddy - Warstorm
Yllet:
Vackert.
Tips: Försök gärna att få en mer öppen ljudbild, mycket som slåss runt 120-350 hz nu, vidare önskar jag feta pukor i nåt parti.
/Jon
freddy:
--- Citat från: Yllet skrivet 15.11.2008, 12:18:27 ---Vackert.
Tips: Försök gärna att få en mer öppen ljudbild, mycket som slåss runt 120-350 hz nu, vidare önskar jag feta pukor i nåt parti.
/Jon
--- Slut citat ---
Tack jon. Ja, det är bra tankar. Pukor förekommer det, men kanske inte dom där fetaste hollywood-doningarna. :)
IKEN:
faan! Vad skulle detta vara bra för??? Vet du hur många gånger jag har fått gå till badrummet och snyta mej? :lol:
Skönt stycke,älskar klassisk musik,har ungefär 150 cd med sådant...(Trodde ni inte)
Bra ljud,men ''intot'' är liite för långt?Bäst är slutet,det låter Sagan Om Ringen......
Spela aldrig 'Gollums Song'' för Iken,ni har inte pappersnäsdukar så det räcker... :lol:
Detsamma gäller ''Sallys Song'' (A Nightmare Before Christmas) ;)
Snyggt somm sören Freddy!!!!!!!!
Nu måste jag snyta mej igen....... :D
freddy:
--- Citat från: IKEN skrivet 16.11.2008, 16:40:25 ---faan! Vad skulle detta vara bra för??? Vet du hur många gånger jag har fått gå till badrummet och snyta mej? :lol:
Skönt stycke,älskar klassisk musik,har ungefär 150 cd med sådant...(Trodde ni inte)
Bra ljud,men ''intot'' är liite för långt?Bäst är slutet,det låter Sagan Om Ringen......
Spela aldrig 'Gollums Song'' för Iken,ni har inte pappersnäsdukar så det räcker... :lol:
Detsamma gäller ''Sallys Song'' (A Nightmare Before Christmas) ;)
Snyggt somm sören Freddy!!!!!!!!
Nu måste jag snyta mej igen....... :D
--- Slut citat ---
ojsan, vilken härlig kommentar IKEN. Det var allt lite otippat ja, som du säger. Men mycket uppskattat att höra. Det är helt klart en fördel att kunna bli berörd på det sättet du bli berörd av musik.
Sagan om ringen-musiken är en favorit. Gladiator-musiken är en annan.
Tack IKEN :wub:
Dividend:
Har inte läst så noga. Mycket metalartat länge, men det gillas. I introt låter det "kyrkorgel" om det, med avsikt??
Den effekten brukar jag få om jag "slänger på" för mycket i mäktighetssyfte ;) Runt 300 är denna effekt småjobbig.
Min rek är att inte köra fler än en not / sektion ;) (Och låta varje blåssektion ha hand om "sitt" intervall av noter, speciellt.)
Annars jävligt bra. Hypnotiserande vissa stunder :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida