just den här är begränsad till 1600*1200 tror jag men det finns med högre upplösning har jag sett men det blir till att googla då

. Jag köpte den här för att den fanns på nära håll samt att den även går till Mac och att det fanns Snow Leo drivar till den.
Jag vill dock påpeka att kan man ha två grafikkort så är det givetvis att föredra iom att det innebär 100% prestanda på alla skärmar.
Jag är lite fundersam varför jag inte kan ha två kort i den här datorn, den bygger på ett Asus P6T-SE moderkort och som sagt en i7 930. I min gamla Gigabyte EP45-DS3 med en Q6600 funkar det klockrent det var bara att stoppa i korten. Det är samma kort oxå. Jag kör ju iofs OSX på båda men det brukar enligt min erfarenhet bara innebära att det år lättare att få igång två kort.
Men det här får väl helt enkelt duga, som sagt jag kunde ändå lira en youtubefilm och ha mixerfönstret öppet med Logic igång.
OBS! Det är nog troligt att man blir av med en hel del USB bandbredd, så har man USB ljudkort kanske man ska tänka sig för innan man slår till.