Forum > Färdiga produktioner

Plinka- Stjärnbarn

<< < (6/6)

asti:
Så här är det perfekt! Barnkören är helt rätt nu! Jätteskön låt, verkligen! :wub:

Eddi:
WoW Plinka  :D
Nu är den klar enligt mitt förmenande - kan inte bli så mycket bättre i alla fall. Hur sjutton kom du på denna - fantastisk.
Fler såna tack!

Eko

Åsa:
Det är verkligen något speciellt i den här låten, du fångar verkligen mig..
Och som till naturen blödig och dessutom tvåbarnsmor så blev jag ju tårögd när jag kom till raderna "Kärlek och smärta jag aldrig kännt förut".. Smärtan går inte att beskriva och heller inte kärleken.. Hela texten är väldigt väldigt vacker och även om det fortfarande är några sura ställen så är det så enormt mkt känsla i låten så jag köper det rakt av för jag tycker om allt annat så mycket.

cykeln:
Jaa! Vad kul och bra att barnkören fick sjunga refrängen själv - min önskan uppfylld!
Och du sjunger mycket bättre på denna
Samtidigt som det trolska 70-talet Träd,gräs och stenar Älgarnas trädgård finns kvar i grunden
En unik låt
Jättebra!

Plinka:
Oj, åh vad många fina reaktioner!  :D  :wub:

Equality, Asti och Eko- Tack, vad härligt att höra! Skönt att den blev till det bättre nu! Och barnkören ja, blev mycket bättre nu! Och Eko- den kom nog till när jag satt och funderade över julen och julens betydelse för både mig själv och olika traditioner, samt att jag försökte plocka fram det vackraste med vintern, som jag själv ser det.

Åsa- Jag kan tänka mig att du känner samma sak som jag inför den här texten, mödrar emellan
med ständigt känsloflöde  ;) Hihi! Jo tack, några sura toner finns allt kvar, men jag bedömde ändå att med tidspressen som är nu, så blir sånginsatsen nog inte så mycket bättre för min del. Glad att känslan finns där då i af!

Cykeln- Ja, du fick din önskan uppfylld! Och tack för den fantastiska idéen!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion