Forum > Färdiga produktioner

Plinka- Stjärnbarn

<< < (5/6) > >>

Plinka:
 :wub: Åh, tack David! Ja, barnkören är verkligen så fina när de funkar, så jag vill ju verkligen ha med dem! Ny mix kommer om ett par dar...!  :)

david.roennlund:

--- Citat från: Plinka skrivet 09.11.2008, 02:36:47 --- :wub: Åh, tack David! Ja, barnkören är verkligen så fina när de funkar, så jag vill ju verkligen ha med dem! Ny mix kommer om ett par dar...!  :)

--- Slut citat ---

dunders , väntar med spänning !  :)

MaxB:
Kul idé - om man får säga de!

Jag hittade känslor som gruppen Älgarnas Trädgård förmedlade i sin mystiska musik.
Är det på riktigt, liksom. Det är kul också att stämmor inte är perfekta, det gör en mer uppmärksammad (eller förgrymmad :P)

Om du vill sjunga in många körstämmor och få dem att funka kanske det är bra att innan en sån tagning i lyssningen i lurarna bara ha med få instrument och kanske en sångstämma (grundstämman). Då upplever jag att det är lättare att hitta rätt ton och synka kören med grundstämman. Men det här suggestivt. Min dotter tigger om att jag ska sätta på den igen, för en till lyssning.  :D :D :D
Det får blir mer lyssning nu!!!

Plinka:
Halloj Max! Härligt att din dotter diggar!  :lol:

Ny ligger en ny version i trådhuvudet!

equality:
Visst, visst! Jättebra jobbat! Vilken underbar vals detta är, text och musik i perfekt harmoni.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion