Forum > Färdiga produktioner

Chrome: Surreal EP

<< < (7/21) > >>

Åsa:

--- Citat från: Mikke skrivet 02.11.2008, 20:55:35 ---
"Åsa och andra ljud" är en klassiker  :D

/ Mikke

--- Slut citat ---

Oj!  :wub:
Oj så glad jag blev  :D

Emulator:

--- Citat från: Mikke skrivet 02.11.2008, 20:55:35 ---Tycker som helhet att detta är mer bättre än sämre. Upplever kompet ( trummor och bas ) lite för centrerat. Ibland slåss trummor, bas,  Åsa och andra ljud om det lilla utrymmet i mitten. Samtidigt som detta sker så är gitarr och viskröst delayad helt brett ute i space vänster o höger. Jag hade gjort annorlunda. Men därmed inte sagt att det är dåligt. Musiken och speciellt surrealavsnittet är lättsmällt och har en klar hitmelodifeeling. Det svänger bra i rocktarmen där.

Hela stycket kräver flera lyssningar men efter första lyssningen blir det godkänt. Har följt Emulators skapande och här är det återigen ett steg framåt i utvecklingen. Nu lämnar vi amatörernas glada sandlåda och träder in i semipromusikerns magilåda.

"Åsa och andra ljud" är en klassiker  :D

/ Mikke

--- Slut citat ---

Semipromusiker :wub:  Man får tacka! Trummor bas och åsa slåss i mitten, ja det kan du nog ha rätt i! Jag tror, att de trummor och basar som ÄR processade flyger och slaskar runt alla möjliga kanaler, medans övriga ligger och manglar på i mitten!

Hur hade du gjort tro? Dela upp saligheten så att Åsa och trummorna flyttas ut lite åt nån kant för att ge lite plats åt varandra?

Tack för lyssning och konstruktiva synpunkter Mikke, vi uppskattar det verkligen :)

Leif:
Tjena!

Har lyssnat nu och jag måste säga att det låter enormt proffsigt! Har hört lite av detta innan. Någon/några av låtarna känner jag igen sen innan, men det va skitsnyggt att höra dem ihop såhär...det blir en episk känsla och det fanns ju redan i låtarna sen innan, så nu blir det mycket att ta till sig. :) Kan nog lyssna på detta många gånger om och ändå upptäcka något nytt varje gång. Skitsnygga ljud, gitarrer, sånginsatser och helt underbart arrangemang! Bästa jag har hört på länge! Riktigt gött jobbat!

Tusen tack ska ni ha!

Emulator:
 Tack Leif! Det är ju meningen, att summan skall vara större än delarna. Vi suger åt oss allt det fina du skrev, jättekul!

tack!

:)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 03.11.2008, 01:11:00 ---Vi suger åt oss av ditt fina skrev
--- Slut citat ---

:o

:D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion