Forum > Färdiga produktioner

Chrome: Surreal EP

<< < (8/21) > >>

oceanmusic:
Jäsiken vad det var bra!  :) Helt enkelt vansinnigt bra, rakt igenom.  :)

Ska andas ut nu, men "it blew my mind"!  :D

Leif:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.11.2008, 07:56:50 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 03.11.2008, 01:11:00 ---Vi suger åt oss av ditt fina skrev
--- Slut citat ---

:o

:D

--- Slut citat ---

Hahaha sicken fint! :D

Memphis:
Asfräckt!

För mig känns det som filmsoundtrack. Ett coolt sådant.  :) Många fräcka effekter, ljud och goa gitarrliks. Me like.  :wub: Grym industri-traschig--ljudbild som skapats här.  Det enda jag inte gillar var stråkarna till pianodelen i slutet.  :ph34r: Lät inte alls bra.. skulle haft mer realistiska stråkar. Men grymt annars!!

Mvh

Memphis

Overkill:
Ja... Vad säger man? Tror vi kan börja med ett "wow". Sitter här med gåshud och är osäker på om det är för att det är väldigt kallt eller för att låten är helt sjukt bra, men visst vore det roligt om det var det senare? :D Inget att anmärka på direkt... Bara komplimanger, mycket bra! Tycker bas/trumsamspelet i början är fett, för att beskriva det enkelt, och sången sedan passar in perfekt. Starkt jobbat :)

Emulator:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.11.2008, 07:56:50 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 03.11.2008, 01:11:00 ---Vi suger åt oss av ditt fina skrev
--- Slut citat ---

:o

:D

--- Slut citat ---

fniss?  :rolleyes: :D

--- Citat från: Memphis skrivet 03.11.2008, 13:58:49 ---Asfräckt!

För mig känns det som filmsoundtrack. Ett coolt sådant.  :) Många fräcka effekter, ljud och goa gitarrliks. Me like.  :wub: Grym industri-traschig--ljudbild som skapats här.  Det enda jag inte gillar var stråkarna till pianodelen i slutet.  :ph34r: Lät inte alls bra.. skulle haft mer realistiska stråkar. Men grymt annars!!

Mvh

Memphis

--- Slut citat ---

ojoj, tackar! Men fanken, det är ju det bästa stråkarr jag nånsin gjort. Säger nog mer om mina ljud och om mig? :D :D  Kanske man kan göra det än mindre verkligt istället. Kan ju iof testa med nån annan plug eller så.

Tack för den synpunkten, och allt trevligt du skrev :D

Nej, wernborg. Jag skriver inte "skrev" i ekivok mening  :rolleyes:

--- Citat från: Overkill skrivet 03.11.2008, 15:00:17 ---Ja... Vad säger man? Tror vi kan börja med ett "wow". Sitter här med gåshud och är osäker på om det är för att det är väldigt kallt eller för att låten är helt sjukt bra, men visst vore det roligt om det var det senare? :D Inget att anmärka på direkt... Bara komplimanger, mycket bra! Tycker bas/trumsamspelet i början är fett, för att beskriva det enkelt, och sången sedan passar in perfekt. Starkt jobbat :)

--- Slut citat ---

Overkill! Inte igår man såg dig på KR, sen dyker du upp med värsta låten, och nu i vår tråd :)

Tack för riktigt fina ord, de värmer! Hoppas det va varmt i ditt rum ;)

:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion