Forum > Färdiga produktioner
Chrome: Surreal EP
Dividend:
Jag har lyssnat på låtarna 2-3ggr här under tiden :D
Fråga mig inte om det var fokuserat ;)
Emulator:
Ok, jag skall inte fråga det ;)
Bengan_gbg:
Lite "industri-Enigma" nästan :) Emu - det märks att du jobbar med prylarna jäkligt aktivt. Vänder o vrider o tänker. En annan kör ju liksom bara rakaste och kortaste spåret och så får det vara bra sen.... :)
Snyggt sammantaget! Kanske inte riktigt min "genre" sådär - men väljobbat som sagt!
Emulator:
vi tackar :)
Mikke:
Tycker som helhet att detta är mer bättre än sämre. Upplever kompet ( trummor och bas ) lite för centrerat. Ibland slåss trummor, bas, Åsa och andra ljud om det lilla utrymmet i mitten. Samtidigt som detta sker så är gitarr och viskröst delayad helt brett ute i space vänster o höger. Jag hade gjort annorlunda. Men därmed inte sagt att det är dåligt. Musiken och speciellt surrealavsnittet är lättsmällt och har en klar hitmelodifeeling. Det svänger bra i rocktarmen där.
Hela stycket kräver flera lyssningar men efter första lyssningen blir det godkänt. Har följt Emulators skapande och här är det återigen ett steg framåt i utvecklingen. Nu lämnar vi amatörernas glada sandlåda och träder in i semipromusikerns magilåda.
"Åsa och andra ljud" är en klassiker :D
/ Mikke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida