Forum > Färdiga produktioner

Chrome: Surreal EP

<< < (6/21) > >>

Dividend:
Jag har lyssnat på låtarna 2-3ggr här under tiden :D

Fråga mig inte om det var fokuserat ;)

Emulator:
Ok, jag skall inte fråga det ;)

Bengan_gbg:
Lite "industri-Enigma" nästan :) Emu - det märks att du jobbar med prylarna jäkligt aktivt. Vänder  o vrider o tänker. En annan kör ju liksom bara rakaste och kortaste spåret och så får det vara bra sen.... :)

Snyggt sammantaget! Kanske inte riktigt min "genre" sådär - men väljobbat som sagt!

Emulator:
vi tackar :)

Mikke:
Tycker som helhet att detta är mer bättre än sämre. Upplever kompet ( trummor och bas ) lite för centrerat. Ibland slåss trummor, bas,  Åsa och andra ljud om det lilla utrymmet i mitten. Samtidigt som detta sker så är gitarr och viskröst delayad helt brett ute i space vänster o höger. Jag hade gjort annorlunda. Men därmed inte sagt att det är dåligt. Musiken och speciellt surrealavsnittet är lättsmällt och har en klar hitmelodifeeling. Det svänger bra i rocktarmen där.

Hela stycket kräver flera lyssningar men efter första lyssningen blir det godkänt. Har följt Emulators skapande och här är det återigen ett steg framåt i utvecklingen. Nu lämnar vi amatörernas glada sandlåda och träder in i semipromusikerns magilåda.

"Åsa och andra ljud" är en klassiker  :D

/ Mikke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion