Forum > Demolåtar
Brother!
mahan:
--- Citat från: lonewind skrivet 04.04.2007, 23:23:15 ---
--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2007, 23:05:45 ---Oh brother...
Låten e ju fin o mixat har du.. ett antal gånger
Måste genast säga att jag tyckte mer om föregående version. Det som skiljer är kanske det att nu har liksom "stängt" in akusten så att den känns torr och i "ena örat" panorerat, bred ut den, ge den lite mera space, det e ju den som tillsammans med sången gör hela låten. Och dra hjärna in fingertrumman lite längre mot centrum oxo, så behöver den inte arbeta i rummet intill :)
såhär denna gång ;)
h. mahan
--- Slut citat ---
Och ännu mera sablar :D
--- Slut citat ---
Jaaduu, många sablar skramlar :D
equality:
--- Citat från: lonewind skrivet 04.04.2007, 23:22:51 ---
--- Citat från: equality skrivet 04.04.2007, 22:55:48 ---Ha, ha! Nej! :lol:
--- Slut citat ---
Sablar ;)
--- Slut citat ---
Nej Jaaag hade ju gjort ett helt annat arrr... -_- -_- ;)
Innan det blir för mycket internskämt vill jag bara säga att jag gillar den här låten skarp och den funkar alldeles utmärkt i denna tappning. Jag kunde inte hålla mina klåfingrar i styr utan testade ett annat arr men det är historia nu. :D
lonewind:
--- Citat från: equality skrivet 05.04.2007, 00:22:57 ---
--- Citat från: lonewind skrivet 04.04.2007, 23:22:51 ---
--- Citat från: equality skrivet 04.04.2007, 22:55:48 ---Ha, ha! Nej! :lol:
--- Slut citat ---
Sablar ;)
--- Slut citat ---
Nej Jaaag hade ju gjort ett helt annat arrr... -_- -_- ;)
Innan det blir för mycket internskämt vill jag bara säga att jag gillar den här låten skarp och den funkar alldeles utmärkt i denna tappning. Jag kunde inte hålla mina klåfingrar i styr utan testade ett annat arr men det är historia nu. :D
--- Slut citat ---
Finns inget som säger att det inte får finnas fler versioner av samma låt så jag tycker du gjorde rätt!
Jag tror jag lämnar den här låten nu och tittar framåt. Måste sluta att fastna i låtarna. Får mig bara att tappa lust och kreativitet....
mahan:
INTE RISKERA LUSTEN OCH KREATIVITETEN :)
H. mahan
Jarnis:
Mysig gitarr, snyggt munspel. En starkare refräng hade inte suttit fel. Trevlig liten låt annars.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida