Forum > Demolåtar
Brother!
lonewind:
--- Citat från: Jarnis skrivet 05.04.2007, 00:54:47 ---Mysig gitarr, snyggt munspel. En starkare refräng hade inte suttit fel. Trevlig liten låt annars.
--- Slut citat ---
Tack, jag håller med om att ref kunde varit starkare. Men jag tyckte den ändå funkar som den är!
Dividend:
--- Citat från: lonewind skrivet 05.04.2007, 00:56:09 ---
--- Citat från: Jarnis skrivet 05.04.2007, 00:54:47 ---Mysig gitarr, snyggt munspel. En starkare refräng hade inte suttit fel. Trevlig liten låt annars.
--- Slut citat ---
Tack, jag håller med om att ref kunde varit starkare. Men jag tyckte den ändå funkar som den är!
--- Slut citat ---
Trevlig låt som sagt. Lite gnällig låttext ;) , men det håller ändå för din röst är inte gnällig. gnälliga goth-texter med gnällig röst är det värsta jag vet. Typ Kent och sånt.
lonewind:
--- Citat från: Dividend skrivet 07.04.2007, 01:44:58 ---
--- Citat från: lonewind skrivet 05.04.2007, 00:56:09 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Trevlig låt som sagt. Lite gnällig låttext ;) , men det håller ändå för din röst är inte gnällig. gnälliga goth-texter med gnällig röst är det värsta jag vet. Typ Kent och sånt.
--- Slut citat ---
Ah,va kul. Tur att jag inte gick över gränsen med mitt gnällande då B)
valdez:
Trevlig låt!..alltid en utmaning med en så avskalad bakgrund..men det låter fint!..bra sång!
lonewind:
--- Citat från: valdez skrivet 07.04.2007, 17:39:07 ---Trevlig låt!..alltid en utmaning med en så avskalad bakgrund..men det låter fint!..bra sång!
--- Slut citat ---
Hej, vad kul att du tycker så och att du säger det!
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida