Forum > Färdiga produktioner
Kontrapunkt - 50 shades of grey
Kornstad:
Jag tycker att det var en kul grej, men jag skulle valt att plocka bort den när versen kommer igång igen till versen.
Den är ju så jäkla bra den här låten. Önskar jag bodde i Sthlm så jag kunde kikat på er på spelningen.
Slutet är avkapat! Låt ekot ligga kvar typ två sekunder och kör en fade på det istället så blir det snyggare.
Leif:
Hallå igen!
Själv tyckte jag att det lät grymt snyggt med den här iden...men jag ser ändå en poäng med det ni skriver. Kanske får kompromissa lite iaf och visst hade det varit kanon med en vacker stämma från Stolle! Får se hur vi ska gå vidare...kanske ha kvar iden på sticket och på licken? Kanske även outrot? Vi pratade själva om att det kunde vara snyggt med något mer arr på andra delen av låten eftersom verserna är lite monotona på sången...men det kanske går att lösa på annat sätt? Mer feedback är välkommen och vi får väl snacka om detta mer i detalj sen, jag och Stolle.
Kornstad: Hade varit skitkul att ha dig där, men det kanske dyker upp andra gig som ligger närmare dig sen, så att du kan komma på dem istället hoppas jag/vi! :)
Tack ska ni ha för bra feedback!
Ps. Låten ska inte sluta så tvärt egentligen. Det blev nog bara lite fel när Kristoffer mixade ner den skulle jag tro. :)
Stolle:
Låten: [mp3=200,20,0,center]http://www.parentes.nu/50%20shades%20of%20greyMIX090313.mp3[/mp3]
*UPPDATERING 130309*
Hallå igen! Nu har jag ääääntligen fått tummen ur och mixat denna. Satt uppe till halv 6 igår natt/morgon. Jag tycker nog att det börjar låta färdigt. Vad tycker ni?
Harmonica mike:
Tjena Leffe å Stolle.
Missat denna - detta blir spännande..
Finns inget att såga på här,det låter kanon!
Mixen också bra liksom det instrumentala,sången grym!
Riktigt bra låt,orgeln riktigt läcker..
Faller som en fura för detta,full pott boys 5/5
Mvh
Micael
freddy:
Snygg låt detta. Skitbra fan! Mixen låter bra här i köket.
Fick lite Opeth-vibbar någonstans i mitten. Inte illa!
Oväntat med synt-basen/ljudet med :) Men jag tycker det var ballt faktiskt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida