Forum > Färdiga produktioner
Kontrapunkt - 50 shades of grey
Stolle:
LÅTNAMN: 50 shades of grey
ARTIST/GRUPP: Kontrapunkt
GENRE: Akustisk rock
LÅTLÄNGD: 4:17
KOMPOSITÖR: Stolle och Leif
PRODUCENT: Stolle och Leif
EV. MEDVERKANDE: Leif - sång, akustisk gitarr. Stolle - akustisk-, el- och ebowgitarr, rhodes och trumprogrammering.
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Låten: [mp3=200,20,0,center]http://www.parentes.nu/50%20shades%20of%20greyMIX090313.mp3[/mp3]
*UPPDATERING 130309*
Hallå igen! Nu har jag ääääntligen fått tummen ur och mixat denna. Satt uppe till halv 6 igår natt/morgon. Jag tycker nog att det börjar låta färdigt. Vad tycker ni?
oceanmusic:
Oj, den här diggade jag stenhårt! :) Minner mycket om mina favoriter, ingen nämnd, ingen glömd. Personligen tror jag att den kommer att sitta som en smäck live. Dock funderar jag på om det inte finns utrymme för en stämma som kommer in lite här och där.
I mina öron en balanserad ljudbild, bra instrumentering och väldigt bra framfört. Det är ganska återhållet hela vägen, det gillas.
equality:
Låter bra och när elpianot kom in väldigt bra. Skön röst men mal på i samma tonfall låten igenom vilket gjorde mig lite otålig men kanske en humörsfråga. Fint akustiskt sound som påminner mig något om Nickel Creek.
edit: Glömde fråga: hur får du in den där spelaren under halvfärdiga demon? Trodde det bara funkade på "färdiga".
Eddi:
Ja en var tung och som någon sa (OM?) väckte lite minnen. Om den funkar live? Ja i mindre lokal tror jag och gärna lite stämmor - tycker att bongotrummorna är nödvändiga också - se så lätt man vänjer sig vid ljud.
Eko
Stolle:
Shit vad snabba ni är på att svara!
Jo jag tänkte ge mig på att försöka sjunga lite stämmor också. Skall fila lite på det.
Tyvärr tillåter stället vi spelar på inte fler än två på scenen så vi får hoppa över bongotrummor denna gång.
Edit: Just det, spelaren får man genom att trycka på högtalarsymbolen som finns till höger om youtube-knappen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida