Forum > Demolåtar

-

<< < (5/7) > >>

DåligtGehör:
Med alla de trasiga och rytmiska inslagen tillsammans med sköna atmosfäriska ljud så lyckas du göra något mer än bara en snygg låt. Du gör det intressant. Skapar en kluvenhet - vad vill han säga?

Möjligen har Emu rätt när han säger skruva ner dessa inslag lite - men jag är inte alls säker på att det är rätt väg att gå.

Riktigt bra mix mellan mörkt trasigt och ljus vacker ballad!

Linkowich:

--- Citat från: Monno skrivet 18.04.2007, 00:49:04 ---Helt underbar låt. Älskar "glitcharna" som de flesta säger gör ont i öronen.

Dock har jag bara lyssnat i vanliga kassa datorhögtalare.
Är nykomling här och har inte lärt mig så mycket ännu(fast det var ju därför jag blev medlem, för att ta del av andras kunskaper)

Kan därför inte yttra mig så mycket mer om låten, mer än att jag gillade den skarpt.
Hade kanske kunnat lägga till lite rap mot slutet också? Och kanske sänka volymen på de "otäcka sounden" som folk får ont i öronen av :)

Keep up the good work

--- Slut citat ---

Hej Monno!

Tack för lyssningen! Jättekul att du gillar låten, (och oljuden)!   :P

Åsså får man väl säga välkommen till forumet! Hoppas du ska trivas!  :)

Linkowich:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 18.04.2007, 00:49:29 ---Med alla de trasiga och rytmiska inslagen tillsammans med sköna atmosfäriska ljud så lyckas du göra något mer än bara en snygg låt. Du gör det intressant. Skapar en kluvenhet - vad vill han säga?

Möjligen har Emu rätt när han säger skruva ner dessa inslag lite - men jag är inte alls säker på att det är rätt väg att gå.

Riktigt bra mix mellan mörkt trasigt och ljus vacker ballad!

--- Slut citat ---

Åh man tackar!  :wub:

Det var precis den känslan jag var ute efter.
Nu har låten fått vila ett tag så det kanske är dags att ta nya tag och försöka göra färdig den. ^_^

equality:
Verkar som du hitat en ny genre med glitcharna som ibland är väl starka men överaskningseffekten och kontrasten till de snygga melodiösa grejorna är det inget fel på. Intressant och kul!

Dividend:
ORiginell ljudbild. :) Den här laddar jag i mp3-spelaren... SJutton, vad det låter bra, utan att jag kan sätta fingret på det.

Innovativt och bra balans mellan harmoniska tongångar, och mer fartfylld musik och öh "rap"....

mvh
PEr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion