Forum > Demolåtar

-

<< < (4/7) > >>

valdez:
Tycker att det här låter riktigt bra...ett bra arr och ett intressant ljudlandskap.

Rappa kan man göra på många olika sätt, och du har gjort det på ditt sätt vilket jag tycker funkar mycket gott!
Skön refräng med bra melodi i..en sån som sätter sig!..

Lycka till.. :)

Linkowich:

--- Citat från: valdez skrivet 06.04.2007, 16:34:17 ---Tycker att det här låter riktigt bra...ett bra arr och ett intressant ljudlandskap.

Rappa kan man göra på många olika sätt, och du har gjort det på ditt sätt vilket jag tycker funkar mycket gott!

--- Slut citat ---

Hej valdez!

Tack för lyssningen! Jätteskoj att du gillar låten, och till och med rappen!  :P
Är väl inte helt nöjd med den själv, men för en first time effort så blev det ju rätt ok!

Lycka till... Tack!! Fast...med vad?  :lol: Livet i stort?

Hellpig:
Juste låt och snyggt jobbat. Inte min stil egentligen men jag tycker att du har lyckats bra här, låter rent av helt ok på rappen. Tror jag. Inte fan vet jag hur det skall låta min i mina öron är det A-ok. Gillar den flytande refrängen också, skön. Trevliga ljud är det ju med... fortsätt! :)

valdez:

--- Citat från: Linkowich skrivet 09.04.2007, 16:02:32 ---
--- Citat från: valdez skrivet 06.04.2007, 16:34:17 ---Tycker att det här låter riktigt bra...ett bra arr och ett intressant ljudlandskap.

--- Slut citat ---

Hej valdez!

Tack för lyssningen! Jätteskoj att du gillar låten, och till och med rappen!  :P
Är väl inte helt nöjd med den själv, men för en first time effort så blev det ju rätt ok!

Lycka till... Tack!! Fast...med vad?  :lol: Livet i stort?

--- Slut citat ---

Tjenare!.. :D

Jag menar lycka till med låten!..det var ju den vi pratade om, men eftersom jag är generös så kan jag nog även dra till med att önska dig lycka till med livet i stort också..typ bra hälsa, ett gott jobb som ger god lön, stor familj och en ljus framtid med mycket roligt som ger många bra och intressanta minnen i bagaget.. :D  :D

Monno:
Helt underbar låt. Älskar "glitcharna" som de flesta säger gör ont i öronen.

Dock har jag bara lyssnat i vanliga kassa datorhögtalare.
Är nykomling här och har inte lärt mig så mycket ännu(fast det var ju därför jag blev medlem, för att ta del av andras kunskaper)

Kan därför inte yttra mig så mycket mer om låten, mer än att jag gillade den skarpt.
Hade kanske kunnat lägga till lite rap mot slutet också? Och kanske sänka volymen på de "otäcka sounden" som folk får ont i öronen av :)

Keep up the good work

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion