Forum > Färdiga produktioner

Mid evil

<< < (7/13) > >>

Emulator:
Synkop-vm. Vi skackade om nån annan synkoptrummifiering också va?   

Skall lyssna mer och såga lite till senare, förutom de saker vi drog äver msn. Jag tror faktiskt att det skulle vara bra med TPMABSMKSFS. Lite så..europe/nightwish lallallaaaaaa du vet.

Sen, för alla andra, kan jag intyga att jazzfarbror och gitarekvillibrist Wernborg de facto saknade exaktheten i midiguran :lol:

återkommer

Leif:
Hallå igen!
Nu är jag på och lyssnar igen! Riktigt jävla bra! Svårt att vara kritisk när helhetsintrycket va så klockrent! Riktigt snygga gitarrer! Gillar den klassiska guran enormt mycket! Sången har du fått till mycket bättre nu! Kan höra lite svengelska på nåt ställe, men det ger ju nästan mer charm till låten på nåt vis...Nä, det låter skitsnyggt det här! Ska bli intressant att höra nästa version, även om jag tycker att den här funkar finfint med!

Tack ska du ha för skön musik!

freddy:
Lät denna gå ett par varv till nu med dom nya förändringarna. Lyssnade i mina högtalare men jag tycker den sitter nu, kanske är sången lite hög? Men annars tycker jag det är bra. Versmelodin är fan riktigt fin. Härligt solo i slutet med. Snygg jobbat W.  ;)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.10.2008, 21:17:44 ---Synkop-vm. Vi skackade om nån annan synkoptrummifiering också va?   

Skall lyssna mer och såga lite till senare, förutom de saker vi drog äver msn. Jag tror faktiskt att det skulle vara bra med TPMABSMKSFS. Lite så..europe/nightwish lallallaaaaaa du vet.

Sen, för alla andra, kan jag intyga att jazzfarbror och gitarekvillibrist Wernborg de facto saknade exaktheten i midiguran :lol:

återkommer

--- Slut citat ---

Just det. Ba da da di do - ba da di di brooosch.

Åsså TPMABSMKSFS förstås.

--- Citat från: Leif skrivet 27.10.2008, 21:34:21 ---Hallå igen!
Nu är jag på och lyssnar igen! Riktigt jävla bra! Svårt att vara kritisk när helhetsintrycket va så klockrent! Riktigt snygga gitarrer! Gillar den klassiska guran enormt mycket! Sången har du fått till mycket bättre nu! Kan höra lite svengelska på nåt ställe, men det ger ju nästan mer charm till låten på nåt vis...Nä, det låter skitsnyggt det här! Ska bli intressant att höra nästa version, även om jag tycker att den här funkar finfint med!

Tack ska du ha för skön musik!

--- Slut citat ---
:wub:
Ja, nästa version kanske kanske innehåller en annan leadsinger.
Tack som fan.

--- Citat från: freddy skrivet 27.10.2008, 21:34:29 ---Lät denna gå ett par varv till nu med dom nya förändringarna. Lyssnade i mina högtalare men jag tycker den sitter nu, kanske är sången lite hög? Men annars tycker jag det är bra. Versmelodin är fan riktigt fin. Härligt solo i slutet med. Snygg jobbat W.  ;)

--- Slut citat ---
Tack så mycket. Håller med om sången. Tack för versen, den gillar jag också.  :D

Proglåtar kan ju aldrig bli för långa så jag funderar på att lägga till "We had to live for what the nature....." samt "To be the one" mellan slutriffet och outroversen. Vad tror ni om det?

LisaS:
Så jääääkla bra! Jag tyckte om låten innan, men nu är den faktiskt helt fantastisk.  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion