Forum > Färdiga produktioner
Mid evil
Wernborg:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 24.10.2009, 00:41:08 ---Underbart stycke! Jäkligt bra sammanhållet, omväxlande och framåtdrivande. Som vanligt dessutom rackarns bra trakterande av instrumenten. :)
--- Slut citat ---
Tack.
--- Citat från: Eko skrivet 24.10.2009, 01:01:54 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 22:57:03 ---Nya trummor.
Gitarrsolot i slutet.
Nån ny sångare blir det nog inte.
Färdig?
--- Slut citat ---
Färdig? Ja det tycker jag nog -la inte märke till 32-taktaren i slutet dock men det var säkert bra - fast jag är väl en sån där som lyssnar på låten i sin helhet - och ska ärligt ska säga att jag inte hör att det är nya trummor heller. Upplever att låten är bra, bra framförd och bra arrad- Att det sedan blir en helt annan låt med annan sångare är ju sjålvklart men tycker att din röst duger bra till denna - hade Sting gått med på att sjunga så hade jag självklart föredragit det. Men han kanske är upptagen med nåt. Din röst duger gott.
--- Slut citat ---
Jag lovar att göra en ny version när Sting anmäler sig.
--- Citat från: Jocke skrivet 24.10.2009, 14:15:43 ---Gott gung ! :) Lite pulserande folkmusikfeeling - kommer att tänka på Kebnekajse, fast det kanske någon redan skrivit? Orkar inte läsa alla sidor!
/Jocke
--- Slut citat ---
Tack så mycket.
Kan tipsa om att Kebnekajse spelar på Nefertiti i Göteborg ikväll. Det hade varit kul om inte annat var bokat.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida