Forum > Färdiga produktioner

Mid evil

<< < (12/13) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.02.2009, 12:38:43 ---Bara så du vet så har jag varit här och lyssnat ett par gånger  :)

Gillar det jag hör,iofs blir det ett annat uttryck med en annan sångare,men så pjåkigt tycker jag inte att du sjunger.
Arret hur bra som helst,samma med liret.

Då inväntar jag final sångtagningen för att ge mig på mixen,skojar bara - den låter helt ok.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

:wub: tnx

Wernborg:
Nya trummor.
Gitarrsolot i slutet.
Nån ny sångare blir det nog inte.

Färdig?

Avslappnad:
Underbart stycke! Jäkligt bra sammanhållet, omväxlande och framåtdrivande. Som vanligt dessutom rackarns bra trakterande av instrumenten. :)

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 22:57:03 ---Nya trummor.
Gitarrsolot i slutet.
Nån ny sångare blir det nog inte.

Färdig?

--- Slut citat ---
Färdig? Ja det tycker jag nog -la inte märke till 32-taktaren i slutet dock men det var säkert bra  - fast jag är väl en sån där som lyssnar på låten i sin helhet - och ska ärligt ska säga att jag inte hör att det är nya trummor heller. Upplever att låten är bra, bra framförd och bra arrad-  Att det sedan blir en helt annan låt med annan sångare är ju sjålvklart men tycker att din röst duger bra till denna - hade Sting gått med på att sjunga så hade jag självklart föredragit det. Men han kanske är upptagen med nåt. Din röst duger gott.

Jocke:
Gott gung ! :) Lite pulserande folkmusikfeeling - kommer att tänka på Kebnekajse, fast det kanske någon redan skrivit? Orkar inte läsa alla sidor!

/Jocke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion