Forum > Demolåtar
Robert Höglund - Far away
Aettan:
Skitbra låt helt enkelt men jag håller med om baskaggen kanske ner med den lite men i övrigt så gillar jag nästan allt. Soundet på gurasolot det ska nog meckas till lite oxå och avslutet var ärligt talat inte 100 men sen är det riktigt bra tycker jag i alla fall.
Robert Höglund:
--- Citat från: freddy skrivet 25.09.2008, 14:32:13 ---
Bra låt och stilen är som gjuten för din röst. Fan vad jag skulle vilja höra din röst riva i jävligt ordentligt, alltså upp en oktav från det du kör nu.. Inte lika snällt och lite mer åt chris cornell-hållet kanske. Fast inte på denna låt då... :D
--- Slut citat ---
Tackar!
Om du kikar i min andra tråd "Lowdown" så tar jag i lite mer. Vill gärna ha synpunkter där. :)
Åsa:
:huh: Jag trodde jag hade kommenterat den här men ser att det hade jag ju inte..
Jag håller med Stensdotter här, jag får också Stefan Andersson-vibbar och det är bara positivt! Jag har en aningens svårt för den här väs-sången, det är mest påtagligt i början tror jag. Du kan sjunga soft med mkt luft ändå.. Det är dom där första meningarna som känns lite krystade. Men senare i versen och resten av låten när du sjunger ut -skitbra! Riktigt bra. Sen hör ju jag lite stämmor där på slutet som skulle vilja vara med, men som inte finns där :)
Jag gillar verkligen låten, ska helt klart sparas!
Marruschkka:
Jajamänsan..bra låt :D
Men som sagt, i början lite väl mycket väs..sen tar du ton..på riktigt..keep on that style :P
/Marr
stajo:
Snygg låt. Speciellt versen, saknar kanske lite lyftet i refrängen.
Sjunger bra, gillar dock inte det halvviskande... försök bara sjunga mjukare/försiktigare och lite tankfullt på de delarna så blir det nog kanon :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida