Forum > Färdiga produktioner
emser-The Summit
perrra:
Mys-stämning över låten =)
Du sjunger skitskönt =) Men jag tycker som nån annan skrev. JAG hade lagt på några spår med guror. hade kanske räckt med en ackegura som spelade med, så låten får "lite mer liv" .. annars diggade jag detta också!
/Perrra
user1234:
Suck, hade skrivet ett svar som försvann när jag tryckte på "posta". Ska försöka sammanfatta det:
Jag vet inte vad jag ska tycka om prodden/arret; samtidigt som jag tycker att det låter väldigt statiskt så är det just det jag tycker är ballt. Inget publikfrieri, direkt - låten maler på i sitt eget tempo, i gränslandet till monotoni, och det är uppkäftigt, i all dess enkelhet. Det passar bra att gitarrsolot är lite vridet, det uppstår nån sorts kontrastverkan. Tror dock att den fina sången skulle må bra av mer närhet, rent mixmässigt. Du har ett eget sound, inte helt oviktigt.
Toby:
Du har alltid ett fräckt sound och jag gillar verkligen inledningen. Den växer efter ett par lyssningar. Jättefin sång förutom den här burkgrejen som jag tycker låter ja....det höjer inte låten iallafall. Något nytt skulle hända i andra versen. Innan andra refrängen tycker inte jag du ska ha break igen. Det var effektfullt första gången men stoppar upp andra. Gillar när gitarren kommer in. Snyggt slut med körerna men låten lyfter aldrig riktigt vilket jag tycker den är värd.
Mvh
T
karl:
Ja ...den rösten känner jag igen :P nice men skulle nog adda lite grejer kring dom schyssta harmonierna....stör mig inte alls på telefonrösten?? du har alltid en otrolig attack i din röst...skulle vara kul att höra den lite mer relaxed då du har en timbre som få.....kalaso / karl B)
emser:
Tack för tyck allihop.
Nu har jag mixat om lite efter att ha fått tips från er.
/And
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida