Forum > Färdiga produktioner
emser-The Summit
emser:
--- Citat från: mahan skrivet 03.04.2007, 14:14:35 ---Nais job!
Vet int varför Phil Collins studsade upp.. :) Ez sitter där han ska.. Låten e verkligen fin, jättefin sångröst, ,,,lyssnar... stämmor, great :) Låten växer till sig mot slutet, solo.... kanske aningen vasst sound på soolo,,, Genialt slut..
va kan man säga mer...laikit! skön grej :)
h. mahan
EDIT: kanske ett litet "buu" för the telephonesound :)
--- Slut citat ---
Phil studsade upp och satte sig på ez stolen :)
Skall hitta på något mer i andra versen.
Tack
/And
tsmalmbe:
Telefonsoundet är inte. Idén är bra, genomförandet lyckas inte riktigt.
Det där kompandet orgelpianot har nån intressant psykoakustisk effekt på sig, det låter som om det kom bakomifrån (med lurar). Det leder till lite obehaglig lyssning.
Light Head:
Spännande inledning. Några av instrumenten känns väldigt GM.
När du sjunger in i kakburken låter det mindre bra.
Din röst är som vanligt bra. Vart tog du vägen föresten?? :,-(
Lägg på några accord från guran? Vet inte vad det heter, men ett rent gitarr-ljud utan dist.
Rätt ok låt. Rösten är bättre än låten, men låten kan bli bättre. Flummigt men du kanske förstår?
(Btw,, Emser, musik och text till en låt finns här: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=1182.0 )
Kenta K:
Tjena!
Jag diggar värkligen dina prods emser. :) Mycket för att jag gillar din röst.
Jag tycker du har lite för mycket eeeeekoooooo på rösten.
Rösten som svarar i "kakburken" är en bra ide, men om du "öppnar" kakburken liiiiiite, så blir det mycket bättre. :D
jag gillar det som vanligt när du kommer med något.
Mvh
Kenneth F
emser:
--- Citat från: Light Head skrivet 03.04.2007, 15:45:28 ---Spännande inledning. Några av instrumenten känns väldigt GM.
När du sjunger in i kakburken låter det mindre bra.
Din röst är som vanligt bra. Vart tog du vägen föresten?? :,-(
Lägg på några accord från guran? Vet inte vad det heter, men ett rent gitarr-ljud utan dist.
Rätt ok låt. Rösten är bättre än låten, men låten kan bli bättre. Flummigt men du kanske förstår?
(Btw,, Emser, musik och text till en låt finns här: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=1182.0 )
--- Slut citat ---
Äntligen nåt att jobba vidare med.
Skall kolla efter påsk.
/And
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida