Forum > Färdiga produktioner

emser-The Summit

<< < (4/6) > >>

Light Head:
Okäj, version 2,,

Inledningen låter väldigt pro! "kakburksrösten" känns mer integrerad och motiverad nu.

En liten känsla jag får, ibland t.ex. vid 1.33 så blir det en känsla av out of tune på rösten, kanske för att du "sjunger" mot/med ett delay?

Trummorna under "here comes the summit" är lite tråkiga. (Jag tycker nästan att de blir tråkiga redan efter introt, typ.) Själva strukturen på dem, inte soundet. Det känns lite släpigt under versen.

Ser redan fram emot version 3!

:-)

mahan:
Heja ver2!

Telephonegrejen från vers.1, håller med LH, nu funkar den. Behövs ej kanske efter varje versrad; för mycket av det goda... :)
Keyboard (choruspiano?) lite hård från början 0:47 --> volym aningen ner...

1:30 framåt tycker jag mig höra en "knakkande" guitarr, lyft upp den, passar grejt.. :)
2:54 lite enformig del, kunde fixa nåt med arret...
3:39  Grande finale, funkar skitbra, utom en falsk ton i början på soolot (4:01). Panorera sånggruppen så hörs den större och massivare

denna gång såhär,
Skön låt :)

h.   mahan

brynolf:
Brynolf gillar! Skulle passa bra som avslutningsspår på en fullängdare. Men är det inte liite falsksång i refrängerna?

ynot:
Mnja lite mer kärlek på rösten
är nog det jag saknar
låtnm ligger lite mellan mjukt o fast o man undrar lite vad den skall vara.
slutet tar sig men resan dit är lite .... obestämd ... men som vanlig du är duktig som fan ..
tony

Dark Of Light:
Skön låt i det stora hela  ^_^ . Det mesta har redan blivit sagt, men poängterar dock just sången. Det är något som inte stämmer på något vis. Falsksång eller brist på fyllighet??? :unsure: Faen vet. Lite osäkert låter det allt bitvis. Men som sagt en helskön låt annars ju!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion