Forum > Demolåtar
EMU: Sargad (cover av Nine inch nails "hurt") ver 3 080815
MaxB:
Bra och mycket känslor. Den svaga länken är då du går upp till högre toner i sången. Då spricker det. Ta om sången igen och igen och sen!
Emulator:
tack max. Ny version här. kanske för mjökigt denna gång. Brukar försöka få till hela tagningar av sång, men denna gång blev det ett lapptäcke av tre eftersom dottern med vänner har haft lite olika konserter i källaren här :D
edit: borttagen
Finns länk upptill i första inlägg oxo! :)
Dividend:
Lite mjökigt kanske, men det funkar för mig. Hörs att du har en bra röst under! :D Nice t o m när du tar i nu!
(Missade nog 2:an.. Skall lyssna lite och återkommer.. nog!)
Igen och igen och ytterligare en gång! :)
Marruschkka:
Det här är kanske lite mjäkigare i versen,(jag tycker du låter lite för uppgiven och ynklig här) än i den första versionen där det finns mer känsla, jag har ju lyssnat in mej ju ;)
Däremot så har du en annan stadga i refrängen i den här..så klubba ihop...så har du den hemma :P
Läskig text annars du..huh ;) Inte ditt fel!!
/Marr
Emulator:
känslan va just att de va lite fjolligt i versen ja. Skall följa dina tips och klippa ihop lite olika från tagningarna.'
Ja, texten är skitläbbig. men bra. tycker man kan relatera till mycket av den, framförallt nu när jag tagit bort de mer explicita pekarna på knarksprutan.
tack marre, värmer :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida