Forum > Demolåtar

EMU: Sargad (cover av Nine inch nails "hurt") ver 3 080815

<< < (11/11)

martinm:
Det är bara småsaker i sång o pianospel som kan behöva korrigeras för ett bättre resultat men det är helt klart fängslande.
Gäller svenska versionen, den engelska har jag inte lyssnat på.
Bra skit!
 :P

bi2kima:
Gillar den skarpt!

Tycker inte man nödvändigtvis behöver jämföra varje textrad med originalet. Tycker den funkar bra! Texten är sorglig som fan ...men mycket vacker.

Skön!

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.08.2008, 14:43:38 ---Tjena MR T.

Ja denna har man ju hört några gånger,men inte med svensk text..Mycket snyggt!
Sången då, ja jag tjuvlyssnade på första verren du la upp på denna..Avstod från att kommentera mest på grund av tids stress..

Nu känns det klart så nu är det fritt fram.

Klart godkänd sånginsats,mera än bra tycker jag.Du fångar känslan i låten mycket bra.Finns inget att såga på i denna,jag diggar vidare helt enkelt..Pianot oxå mycket snyggt!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tack bluesman, värmer :) skall testa en sväng till på sång, och fixa nån grej på pianot...lite dissonanser från NiNs orginalversion tror jag.

--- Citat från: equality skrivet 24.08.2008, 16:11:58 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 24.08.2008, 14:25:09 ---...har iof en mild pålklransvariant...

--- Slut citat ---

Intressant! Även om jag skrev nåt annat förut...

--- Slut citat ---

Hehe, kanske postar på kul sen :D

--- Citat från: martinm skrivet 24.08.2008, 18:16:32 ---Det är bara småsaker i sång o pianospel som kan behöva korrigeras för ett bättre resultat men det är helt klart fängslande.
Gäller svenska versionen, den engelska har jag inte lyssnat på.
Bra skit!
 :P

--- Slut citat ---

Kul! japp, småsaker skall fixas som sagt. tack!

--- Citat från: bi2kima skrivet 24.08.2008, 20:34:04 ---Gillar den skarpt!

Tycker inte man nödvändigtvis behöver jämföra varje textrad med originalet. Tycker den funkar bra! Texten är sorglig som fan ...men mycket vacker.

Skön!

--- Slut citat ---

Visst är den riktigt sorglig....och gripande på något sätt. Blev rätt nöjd med "helheten" av översättningen....kul att det gillas!

Tack allihop för lyssning och kommentarer :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion