Forum > Färdiga produktioner

karl feat. emser-Angel on my heart

<< < (3/5) > >>

Leif:
Tjena gubbar!

Det här låter väldigt bra!
Instrumenten ligger snyggt och sången är av hög klass! Stämningsfullt med bra känsla...och trots att melodin inte varierar sig så mycket i låten, så håller den kvar intresset hela tiden för mig. Det blir som ett mantra och sången gör mycket för att bidra till dynamiken istället. Hursomhelst så har ni gjort ett väldigt gött jobb!

Tack för musiken!

/Leif

karl:
tanken med hela låten var att just sången skulle styra intensiteten i låten medans mellanspelet bara går på men att veta om det skulle funka med nio verser som i en kvaddans från Färöarna det visste jag inte...kul att du gillar.../  karl

--- Citat från: Leif skrivet 09.08.2008, 19:43:07 ---Tjena gubbar!

Det här låter väldigt bra!
Instrumenten ligger snyggt och sången är av hög klass! Stämningsfullt med bra känsla...och trots att melodin inte varierar sig så mycket i låten, så håller den kvar intresset hela tiden för mig. Det blir som ett mantra och sången gör mycket för att bidra till dynamiken istället. Hursomhelst så har ni gjort ett väldigt gött jobb!

Tack för musiken!

/Leif

--- Slut citat ---

Emulator:
snyggt lågmält. Emser sjunger med den äran. som bäst på de få mörkare orden (tonhöjdsmässigt) där en ny känsla komer fram på något sätt.

lite medeltida på någotsätt.  Senare in i låten kommer ett ljud som låter som något samplat baklänges. mumma  :wub:

Skulle sitta MUMS med lite av kompet från emsers "kom mitt frö" här, efter kanke 3/4 av låten eller så. ihop med ett mustigt pukpercussion.

bra boys!

Plinka:
Ja, den här ska ni vara nöjda med- otroligt vackert!

oceanmusic:
Bra låt!  :)
Snygg grund, rackarns bra sång och en riktigt bra text! Gillar det återhållna i sången mycket, likaså den breda plockgitarren.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion