Forum > Färdiga produktioner

karl feat. emser-Angel on my heart

<< < (4/5) > >>

Dividend:
DEtta låter väldigt snyggt. Fick mig att stanna upp på ett sätt osm jag inte gjort på ett tag ... :blink:

Trodde först det var kinesiska tongångar elelr nåt, men det är nåt i spelet som fängslar mig enormt här! Denna kommer jag att analysera sönder för mig sjävl ;)

Snyggt!

karl:
tack Emu,Plinka,Ocean...och Dividend...kul att ni gillar... Får se om det blir några ändringar, hon som skrivit texten var inte hundra nöjd men frågan är om det blir bättre eller sämre? själv tycker jag texten funkar hur bra som helst... :unsure: B)

Allt gott / karl

djonas:
Damn va nice låt!
Mycket sköna harmonier. Gitarren och sången är ju bara mumma.  :D
Jag saknar dock ett stick/brygga av nåt slag som liksom öppnar upp till ett klimax och sen att man återgår det annars så supersköna temat. Ska bli roligt att höra hur ni ställer er till det?
En bra oväntad grej är cello som dyker upp helt rätt. Mycket bra tänkt där rent arrmässigt...gillar oxå att den inte spelar alla tonerna i temamelodi utan hänger på på slutet i varje fras...less is more!
Detta sparas i favoritmappen.
Mvh / djonas

Tokai:
K2 alltså, har jag uppsnappat. Rörbestyckat Röde. Är det en sån man ska skaffa? Min C1 (studio projects börjar kännas lite risig) - Med andra ord. Emsers sång låter mycket bra här.
Tycker partierna mellan sången känns rätt så upprepande. Men jag gilla stråkarnas inbrytande. Tycker dom borde komma in tidigare. På så sätt skulle inte mellanpartierna kännas så återkommande.

mahan:
Tjou gubbarna!

Väldigt avnjutningsvärd musik detta! DRINK ALONE..... Skönt på gamla dar!  :D
Väldigt skönt arr, vandrande, sökande, brett och smalt.
Snygg sång och basen söker sig snyggt in i mitt öra, passligt djup och bärande.
Arret med stråkarna och tajt acke gör detta till ett toppverk.... gillas! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion