Forum > Färdiga produktioner
karl feat. emser-Angel on my heart
karl:
--- Citat från: Clemens skrivet 08.08.2008, 13:35:04 ---Hej Karl och Emser!
Den här låten var ju som gjuten för Emser! Bra sång och bra arr,låter bra om mixen..inget att gnälla på :) Känns färdig..saknar inget..
Bra jobb båda två!
--- Slut citat ---
fan vet vad som hänt om du dykt upp i studion också :unsure: :lol: det hade säkert blivit bättre men du vet hur jag funkar...svårt med :ph34r: tålamodet....men som sagt nästa vecka på Onsdagen?
Allt gott / karl
stensdotter:
What can I say. Jag känner er båda vid det här laget. Musikmässigt. Och jag är kräsen och ändå helt såld på er båda två. Rösterna, kompositionerna, arrangemangen. ALLT är förbannat bra varenda gång och jag önskar så infernaliskt att jag hade er talang för att spela instrument. Som tur är kan man alltid sjunga ihop med er *ler*. Slår ut armarna o ger er båda en kram, för ni gör mig alltid varm i hjärtat. Skumt att det sker varenda gång....
equality:
Ja, när två av internetmusikens snillen förenas kan det inte bli fel. Låter så j-la bra! Rätt så befriande att höra Emser utan de efffekter han brukar omge sig med
även om det i sig passar bra i de låtar han gör... Jäkligt snyggt arrat. Gitarrfiguren som vanligt utsökt, nästan som ett mantra eller speldosa! Måste kolla in texten ytterligare för en mer heltäckande kommentar. Hit återkommer jag gärna.
Åsa:
:wub: men oj oj så bra....! Vilket spel och emser -vilken röst! Underbar!
karl:
Tack Anna för för stora ord och emser säger att han inte kan spela något instrument förutom blockflöjt :wacko: men kul att värma ett redan varmt hjärta :unsure: B) Hörs O.
equality...tnx för lyssningar...Jo ,jag hade redan sjungit in en version men den ligger i träda efter emser's insjungning...vill gärna ha en melodi i en speldosa
Åsa...kul att du tycker låten var bra och ja, hans röst har en del riktigt bra kvalitéer :unsure: B) :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida