Forum > Färdiga produktioner

Rattle/Marr/HMike/Åsa - Daybreak at Kinsale

<< < (5/8) > >>

Rattlesnake:
Ny version uppe, med grand finale efter önskemål, ny Marresång och ett gäng småfixar!  :D

oceanmusic:
Fantastisk låt, rysligt bra tom, suveräna sånginsatser!  :) Och sedan är det överraskande plötsligt slut, hmmm...  <_<

Dividend:
Är här en vända, och har lyssnat snabbt, och skriver därför bara att det lät trevligt med de polyfoniska utvecklingarna på slutet. Låter tidstypiskt för barocken i mina öron. Återkommer. :)

Åsa:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 23.08.2008, 23:50:04 ---Ny version uppe, med grand finale efter önskemål, ny Marresång och ett gäng småfixar!  :D

--- Slut citat ---

Bra nu  :D Jag tycker slutet blev maffigt!

Oceanmusic, din kommentar var ju kanon "rysligt bra tom"  ^_^

freddy:
Kort slut. Hade nog förväntat mig lite mastigare avslutning som fick rulla ett tag. Men detta funkar, det är en final utan "grand" :D Alla gör ett bra jobb, lite svårt att höra texten på vissa delar tycker jag. Vet inte om det är artikulationen eller inspelningstekniken som brister. Men det spelar mindre roll, funkar ändå.

Hur som helst, jag gillade denna låt innan och nu känns det även som den fick ett värdigt slut. Dock hade jag önskat ett mer bombastiskt avslut på detta alster.

Kul musik och en eloge till alla inblandade och framförallt till dig Skaller-Per ( :) ) som drog hem hela showen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion