Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka & JayThomas - Comfort
Dividend:
Tack Jocke! Att det inte låter som nåt annat är min grej ;)
HMike:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.08.2008, 18:23:51 ---Howdy folks.
Ser ut som om det är en ny verre här..Nu låter Marr kanon! Reverbet snyggt lagt,och ett bra sång ljud här Marr!
Mycket starkt sjunget,rätt in i själen på den här slitna bluesvargen.
Detta ser jag som klart,finns inget att slå ned på. Introt är hur grymt som helst,makalöst.Jag fastnar direkt i rätt stämning och konstaterar: Detta är riktigt bra!
5/5 i min bok,sejvar detta.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Ah 5/5! :D Tack du! Jäpp bluesigt är det nog :)
Tack för lyssning båda på detta samarbete Divi/JT/Marrr :)
Marruschkka:
Så fick vi ju till det, till slut, med rätt mix :P
Jag är kanon-nöjd!
Åh, så fina ord Micael, blir verkligen väldigt varm i hjärtat-för det var naturligtvis avsikten-att beröra.
Musik kan uttrycka både lycka och sorg..det är så häftigt :wub:
/Marr
Light Head:
Jag är grymt impad!!
Musiken,, sången,, känslan,, grymt impad!
Ni har träffat så rätt som man någonsin kan önska. Jag får av någon anledning vibbar till gamla Genesis.
Eddi:
Se där det lönar sig att vänta med att kommentera - har lyssnat några gånger under utvecklingen - men bedömde att mina kommentarer skulle öka på deppigheten.
Men NU kan jag minsann instämma i hyllningskören. Ny mik för Marr gjorde nog susen så att JT kunde mixa ordentligt, fint avstämda toner från orkestern också. Nu känns den som klar och riktigt bra - betyg sätter jag nog inte men om jag skulle göra det så är det närmare en fyra än en trea :D
Bra jobbat alla!
Eko
stajo:
såja nu låter marres röst mycket bättre :). En annan mick och borttagning av det hemska reverbet gjorde verkligen susen.
Tycker sångmelodin går bra ihop med det övriga, kanske kan jag tycka att du drar ut lite länge på sluttonerna ibland, skulle då och då kunna tänka mig lite mjukare avslut. Men nu är jag petig ... det är ju bra :).
Mixen är luftig och bra nu, sköna harmonier, speciellt gillar jag temat som kommer i introt. Melodierna tar ibland andra vägar än jag är beredd på vilket är spännande och annorlunda. Känns lite österländskt nästan. Läser en bok om djingis khan nu, hade passat snyggt när de rider hem på stäppen i solnedgången efter en plundring...
bra jobbat allihopa
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida