Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka & JayThomas - Comfort
Marruschkka:
Jag tackar för beröm här, jag gjorde denna inspelning med en Shure58..för att testa, och det bidrar säkert till det ljusare tonläget, samt en massa reverb på detta (kanske lite väl mycket, smaksak det där). Jag är faktiskt förtjust i effekten på rösten...bidrar på nåt sätt till den lite kusliga och spöklika stämningen i det här stycket :P
Sen kan jag tycka att volymen måste upp, så det tar jag med J.T.
/Marr
freddy:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.08.2008, 15:55:02 ---Jag tackar för beröm här, jag gjorde denna inspelning med en Shure58..för att testa, och det bidrar säkert till det ljusare tonläget, samt en massa reverb på detta (kanske lite väl mycket, smaksak det där). Jag är faktiskt förtjust i effekten på rösten...bidrar på nåt sätt till den lite kusliga och spöklika stämningen i det här stycket :P
Sen kan jag tycka att volymen måste upp, så det tar jag med J.T.
/Marr
--- Slut citat ---
Ja men visst. Nu kommer du fram mycket bättre och man hör din sång tydligt. Det är ju konstigt att du inte får till minst lika bra resultat med B1:an, men detta låter faktiskt betydligt bättre. Du ska upp i volym också, helt klart.
Dividend:
Såja. slutdeppat ;)
Jocke:
Det här var intressant! Liknar inte något jag har hört förr. Vackert och sorgligt.
/jocke
Harmonica mike:
Howdy folks.
Ser ut som om det är en ny verre här..Nu låter Marr kanon! Reverbet snyggt lagt,och ett bra sång ljud här Marr!
Mycket starkt sjunget,rätt in i själen på den här slitna bluesvargen.
Detta ser jag som klart,finns inget att slå ned på. Introt är hur grymt som helst,makalöst.Jag fastnar direkt i rätt stämning och konstaterar: Detta är riktigt bra!
5/5 i min bok,sejvar detta.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida