Forum > Färdiga produktioner
Peter Estberg och Åsa Wetter- Tänker på dig hela tiden
Emulator:
--- Citat från: Emulator skrivet 22.07.2008, 20:00:07 ---Tycker den funkar som den är, dock är den för mig inte tillräckligt stark för att vara så här avskalad hela tiden.... tror jag.
SKulle säkert funka med en kontra + lite lågmåld percussion sista versen o framåt? En cello?
--- Slut citat ---
--- Citat från: freddy skrivet 22.07.2008, 19:08:08 ---tveksam om det verkligen behövs något mer på denna. Tycker den funkar precis som den är nu. Bra låt och fin text, absolut en låt du ska lägga din tid på. Halvfärdigt säger du, låter mer eller mindre klart i mina öron... vad är det som ska ändras tro?
--- Slut citat ---
;)
Dividend:
Gillar denna, din röst, den melankoliska stämningen och harmonierna.
mahan:
Tjou Asti!
Låter väligt snyggt både arrat o lirat detta. Lite skruva på sångnivån i mixen så sitter det!
Efter andra lyssningen och med glidegitarren i bakgrunden får jag Eagles vibbar och önskar en vers med en stämmma till och sen ett chorus med flere stämmor.
Absolut inga trummor, tror att stämmorna kommer att ge låten den slutliga niten, GILLAS!
Snygg melodi och snyggt sjunget.
Snyygt jobbat mannen! :)
h. johan
Plinka:
Hej!
Tycker att denna gott o väl håller i sig hela vägen precis som den är! Jag blir då inte uttråkad! Jättesnyggt!
asti:
--- Citat från: mahan skrivet 23.07.2008, 19:44:13 ---Tjou Asti!
Låter väligt snyggt både arrat o lirat detta. Lite skruva på sångnivån i mixen så sitter det!
Efter andra lyssningen och med glidegitarren i bakgrunden får jag Eagles vibbar och önskar en vers med en stämmma till och sen ett chorus med flere stämmor.
Absolut inga trummor, tror att stämmorna kommer att ge låten den slutliga niten, GILLAS!
Snygg melodi och snyggt sjunget.
Snyygt jobbat mannen! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Jag ska justera sångnivån, den är lite ojämn. Ska fundera på ev stämmor, det behövs nägot som förstärker sista versen, tror jag. Men trummor och bas ska jag nog undvika.
Tack för dina synpunkter!
Peter.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida