Forum > Färdiga produktioner
Peter Estberg och Åsa Wetter- Tänker på dig hela tiden
asti:
Endast ett halvfärdigt utkast, som jag skulle vilja ha synpunkter på! Är låten överhuvudtaget värd att ödsla tid på? Vilka ytterligare instrument skulle förstärka låten?
Är det något som ska bort? Trummor? Kör?
Helst skulle jag vilja ha den så avskalad som möjligt.
Tacksam för synpunkter!
Peter.
Åsa har lagt på sång, vilket jag tycker lyft låten rejält! Jag har också lagt på en klassisk gitarr i introt och lite plock, samt en kör på ett par ställen.
freddy:
tveksam om det verkligen behövs något mer på denna. Tycker den funkar precis som den är nu. Bra låt och fin text, absolut en låt du ska lägga din tid på. Halvfärdigt säger du, låter mer eller mindre klart i mina öron... vad är det som ska ändras tro?
Emulator:
Tycker den funkar som den är, dock är den för mig inte tillräckligt stark för att vara så här avskalad hela tiden.... tror jag.
SKulle säkert funka med en kontra + lite lågmåld percussion sista versen o framåt? En cello?
Eddi:
Jag trodde Björn Afzelius hade gått hädan... skämt å sido. Detta är en skitbra låt tycker nog att den ska anses som klar - möjligen ligger rösten något något för högt men det är en smaksak. Kanontext.
Eko
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 23.07.2008, 02:40:09 ---Jag trodde Björn Afzelius hade gått hädan... skämt å sido. Detta är en skitbra låt tycker nog att den ska anses som klar - möjligen ligger rösten något något för högt men det är en smaksak. Kanontext.
Eko
--- Slut citat ---
Jag tror du har rätt i att sången på vissa ställen ligger för högt! Kul att du gillar texten!
/Peter
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida