introt är ju jättefint. men på tok för kort. kör någon takt till. bygg upp kanske med en av så många på forumet älskad synthkör

Låten kommer igång. Leadsången låter bra laidback. backing vocals "i cant breath" är verkligen hur coolt som som helst. Lite mjökigt kanske? smådista det, eller dubba på ett klassiskskt skrik på det? I CANT BREATHE!!! fan. snubben dör ju?

Jag får nån mysig santana/zappa-feeling av vissa gitarrer, bra småmelodier.
Sången borde spetsas till. boosta runt 2-300 Hz och 3-4 Khz, små höjningar.
För att skita ner sången kan du testa att öra nån brickwall på sången och skala bort ALLT ver säg 7-8-900 Hz, och sen dista där. mixa ihop med din rena.
hihaten är riktigt trist

testa att ändra velocity på varannan: hög-låg-hög-låg. makes wonders

lite högt mixad hihat i reffen oxo.
Ovan sagda synthkör tycker jag kan få hälsa på i reffen också, ör att lyfta lite, och ge dynamik. Fanken vet om inte åsa kan höjas nåt liiiitet så att hon kommer fram en aning mer.
Kanske orkar du mecka i ordning ett coolt avbrott med bas, nån kagge....ett svep, och åsa i en reffe, som ett break?
nästa pilsner är basen. lite uddlös? något köttigare skulle jag önska här. testa att vrida upp diskanten (!) på den för att få lite rassel.
som vanligt är ideerna alldeles lysande, och enmassa tid är nerlagt på stämmor och olika lager i musiken. Kreativt, skickligt och lekfullt. Enda som saknas är lite udd här och var, men det kommer.
bra jobbat av er!