Forum > Demolåtar

Brother, nu med Harmonica Mike

<< < (2/8) > >>

lonewind:
Nej, rätt ligger uppe. Men jag bytte inte namn så den gamla kanske ligger i cachen på din spelare ?  :wacko:

mahan:

--- Citat från: lonewind skrivet 30.03.2007, 00:06:36 ---Nej, rätt ligger uppe. Men jag bytte inte namn så den gamla kanske ligger i cachen på din spelare ?  :wacko:

--- Slut citat ---

Har båda nog versionerna , i den nya hör jag guitarren lite till vänster, fingertrummandet lite till höger och sången i centrum. Ljudbilden är dock i helhet mycket bredare nu än i den första versionen.  :)
Lyssnar genom lurar dock , kanske inverkar på nåt sätt...

h.  mahan

lonewind:

--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2007, 00:13:31 ---
--- Citat från: lonewind skrivet 30.03.2007, 00:06:36 ---Nej, rätt ligger uppe. Men jag bytte inte namn så den gamla kanske ligger i cachen på din spelare ?  :wacko:

--- Slut citat ---

Har båda nog versionerna , i den nya hör jag guitarren lite till vänster, fingertrummandet lite till höger och sången i centrum. Ljudbilden är dock i helhet mycket bredare nu än i den första versionen.  :)

h.  mahan

--- Slut citat ---

ah, då är väl allt i sin ordning  B)

mahan:

--- Citat från: lonewind skrivet 30.03.2007, 00:15:53 ---
--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2007, 00:13:31 ---

--- Slut citat ---

h.  mahan

--- Slut citat ---

ah, då är väl allt i sin ordning  B)

--- Slut citat ---

Alles in ordnung!
Alltid kan man ju ändra och skruva på en låt i det oändliga, men ofta visar det sig att den första versionen ändå var denbästa :D

Go fortsättning trots allt  :)

h. mahan

DåligtGehör:
Jag tycker inte det skall vara så brett panorerat (lyssnar i lurar). På din första inspelning känns det mer som en liveinspelning med gitarr och röst från ungefär samma punkt. Nu är det istället väldigt avstånd mellan de få instrument som finns. Tror mer på att isntrumenten är lite tätare.

Annars bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion