Forum > Färdiga produktioner
Rebecca Hallberger - I'm breaking free
perrra:
Undra om jag hört nån låt på detta forum som fått bra kritik rätt igenom ..
Det vore coolt att ta en outgiven typ Max Martin produktion, som precis ska ut på marknaden.. och INNAN den ens kommer ut, lägga upp här.
Kan garantera att det skulle bli lika mycket kritik på en sån låt som på alla andras ;)
Det är ju som det är och alla tycker olika, men det vore rätt skoj ;)
freddy:
--- Citat från: perrra skrivet 07.07.2008, 21:36:34 ---Undra om jag hört nån låt på detta forum som fått bra kritik rätt igenom ..
Det vore coolt att ta en outgiven typ Max Martin produktion, som precis ska ut på marknaden.. och INNAN den ens kommer ut, lägga upp här.
Kan garantera att det skulle bli lika mycket kritik på en sån låt som på alla andras ;)
--- Slut citat ---
Så är det ju. Det är mycket smaksak liksom. Finns nog många produktioner som finns utgivna på skiva som skulle sågas av kunnande folk :D
Men det är väl ingen som ger kritik utan befog, det är väl helt enkelt som du säger - olika åsikter. Det skulle bli ganska tråkigt om alla bara skrev "bra låt" i varje tråd. :)
Hellpig:
--- Citat från: perrra skrivet 07.07.2008, 21:36:34 ---Undra om jag hört nån låt på detta forum som fått bra kritik rätt igenom ..
--- Slut citat ---
Haha, det vore ett intressant experiment. Men det ju ett forum för musiker, petiga, gnälliga typer som aldrig blir nöjda... eller? ;)
perrra:
Yes... det jag menar ..
Jag tycker det är skitbra att man kan tycka till och att bli bedömd.. för är det så att 9/10st typ skriver, "du bör byta trummvirvel i låten" så bör man nog kanske se över det lixom :)
Men experimentet vore så jäkla kul he he ..
mahan:
--- Slut citat ---
Men Perrra då, vad väntar du dig, typ duktig ponke med bussiga tjejer o kuliga visor? :o
Detta forum är ytterst kritiskt, vilket e jättebra, får själv åxå dra andan ibland och bita ihop för att sen igen komma tillbaka :D
Här finns lyssnare från så många genrer, och dom flesta har nåt uppbyggande att komma med....oftast!
Näe, den som sig med i leken går han får .......stå till tåls, när det riktigt kärvar till sig så brukar jag slå igång "Lovisa", det hjälper! :)
Titta in nåt tag när du har ärende förbi mina trådar.... ;)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida