Forum > Färdiga produktioner
Rebecca Hallberger - I'm breaking free
perrra:
Mahan.. nu missuppfattade du mig :)
Jag menade absolut inte att folk "tycker mina produktioner låter skit" eller "Jag är kass"
utan mer att det ÄR JUST en bra grej. att folk kommenterar ..
Det jag menade va ju att det skulle vara extremt kul med en färdig skivproducerad låt av tex Max Martin, och släppa här, och se om folk skulle ksriva typ "byt trummor" "ändra bassline" "lite tunn mix" osv :)
Eddi:
Alla har olika aspekter och intressen jag tror inte att en enda Max Martinlåt skulle passera utan någon slags förändringsförslag på KR- jag menar den låten finns bara inte som kan tillfredställa alla musikriktnigar - så är det bara. Det är också något man får ta i beaktande när det gäller låtkritik - någon kan tycka att solot suger medans andra anser att det är helt suveränt. Man får anamma selektivt hörande när man frågar KR om hur en låt låter.
När Dagge levde (DennisPop) så berättade han för mig att han lyssnade typ tre sekunder på varje låt och om de hade fel trumapplikation så åkte de ut ur CD-spelaren. Snacka om kritiker!
Eko
Emulator:
lyssnat!
låter bra, fast trummorna låter lite tama, dock högt mixade. kanske lite vintage warmer /tape kompresor så på virveln för att grisa till den lite.
snyggt annars. skulle må bra av lite stökigare ljud dock. (i mina öron ;) )
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida