Forum > Demolåtar

Larsson - Soft Instrumentalt.

<< < (3/4) > >>

freddy:
Skönt ljud på gitarren. Bra mix. Stycket känns lite väl långt och enformigt i nuvarande skick tycker jag. Som filmmusik funkar det dock, men om man ska lyssna på detta som enbart ett stycke musik. Så jag tycker också att du bör lägga till något mer instrument som bidrar till lite variation, alternativt korta ner stycket en bit.

Men mysig stämning och väl genomfört annars.

Hellpig:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.07.2008, 16:31:45 ---Tycker det låter jädrigt lovande. DEn där basen som triggas då och då får mina väggar att darra av förtvivlan :)

En sångmelodi eller höga stråkar hade funkat väldigt bra här

--- Slut citat ---

Det låter som om dina högtalare vill bo hemma mig.

Dividend:
Drick en öl till, och dröm på! :)

stajo:
tjena
tyckte det var riktigt härligt, drömmande, du fick till så levande ljud så jag blir avundsjuk...

nåväl jag testade lite med cello och lite flöjt 1.34-2.21, fast ljuden är inte riktigt samma kvalitet.
såhär blev det i alla fall  :ph34r:

http://www.speedyshare.com/231211699.html

Harmonica mike:
Tjabba igen..

Lyssnat lite nogrannare nu då jag har mer tid..Jo men det är ett vackert stycke så här långt..
Jag skulle kunna tänka mig lite finstämd sång som åker med längs vägen och så kryddar du det med små gura/piano fills..Improviserade med i låten och visst finns det melodier i detta..Stycket är ju så gott som färdigt,sång melodi och lite "kryddning" runtikring - ja då har du den..
Varför inte nån av kvinnorna här..?

EDIT: Hörde Stajos bidrag strax efter jag postade..visst - skulle funka kanon plus sång till det typ..

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion