Forum > Demolåtar
Larsson - Soft Instrumentalt.
Larsson:
hejsan gott folk..
detta är ett instrumentalt litet alster som skulle behöva något mer vid 1:34 till 2:21 ca
finns det någon på detta forum som sitter inne på vad som borde tillföras där?
så är du/ni hjärtligt välkommna att göra det..
låten:
http://www.speedyshare.com/776326959.html
hoppas någon nappar & tycker att musiken är ok
skulle det partiet bara sitta, så skulle jag vara nöjd & kunna lägga den bakom mig..
hare gott
/Larsson
:)
Leif:
Tjena Larsson!
Fint stycke du har på gång här...låten vilar på en bra grund...det som spontant dök upp i huvudet är lite vackra stråkar som kommer in där vid 1.34...kanske även något kraftfullt (men balanserat) slagverk med ganska mycket reverb på...jag antar att du vill ha den instrumental, men annars hade sång säkert funkat riktigt bra med...vet inte om det va till någon hjälp, men kommer jag på något mer så dönar jag in några ord till i den här tråden!
Tack för musiken! Bra jobbat!
Mvh/Leif
Wernborg:
Tycker att det blir lite filmmusik utan film i nuvarande tappning. Jäkligt snyggt gjort, men jag skulle vilja ha sång på det här, eller tydliga melodier på något annat instrument.
Dom där svepningarna långt bak i ljudbilden är fantastiskt snygga. Gitarr va?
equality:
Oj, vad snyggt! Otrolig känsla i detta och mästerliga penseldrag i ljudbilden. Glissandogrejorna kommer som från ingenstans och bara finns där. Undrar hur sånt går till. Saknar ingenting och stycket skulle kunna hålla på hur länge som helst. Ruggigt impad!
Harmonica mike:
Tjabba Larsson.
Lyssnade en kort snabbis igår..Hinner dessvärre inte komma med nåt matnyttigt idag..
Bor i stugan över sommaren och sitter tillfälligt vid datorn å kollar mail..
Återkommer med kommentar kring låten..
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida